Jonas2k Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fant ikke noe god plass å poste det, så korriger meg gjerne. Vil ikke inn i forsvaret i førstegangstjenesten av ulike grunner som jeg ikke gidder å diskutere her. Det jeg lurte på er; hva kan jeg gjør istedefor? Kunne gjerne tenkt meg noe innen skog og natur, arkitektur, forskning eller historie. Eventuelt hvor kan jeg henvenne meg for å få svar? Er 17 år og går vg2 allmenn Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Du skal inn i siviltjenesten. Info her: http://www.siviltjenesten.no/ Avataren din er en smule ironisk med tanke på tema i posten din... AKIRA Endret 13. november 2008 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Du skal inn i siviltjenesten. Info her: http://www.siviltjenesten.no/ Avataren din er en smule ironisk med tanke på tema i posten din... AKIRA Takk Sant nok, men så er film og virkelighet to HELT forskjellige ting Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Avataren din er en smule ironisk med tanke på tema i posten din... AKIRA Sant nok, men så er film og virkelighet to HELT forskjellige ting Dessuten vil jeg si at Platoon er en anti-krigsfilm. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Om du ikke vil i militæret, er det bare å søke om å slippe av de grunnene du nå måtte ha, så får du heller gjennomføre siviltjeneste. Hvis grunnene er gode nok, selvfølgelig. Det pleier de å være. Siviltjeneste vil si at du jobber "gratis" (får 140kr dagen i lommepenger og dekt kost og losji, men er jaggu ikke noe å bli rik av) for noe som ansees som samfunnsnyttig. Ekstrahjelp i barnehage, musikkskole, muligens sivilforsvaret, sykehjem o.l. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) trippelpost, faktisk Endret 13. november 2008 av Herrbrun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) ^ Endret 13. november 2008 av Herrbrun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå