simengj Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei, har problemer med att spill kjører dorlig på min HP Pavilion dv 6685eo. Har dere tips til hvordan jeg kan tweake opperativsystemet mitt slik att pcn vill bli raskere? Evt andre ting som kan hjelpe? Kan gi mer inf om pc hvis det er nødvendig. Simen. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Denne guiden er veldig fin: Tweaking vistA Sikker på att pcen din heter det der? Google finner den ikke... http://www.google.com/search?hl=no&q=H...%C3%B8k&lr= Men du har sikkert 2 gb ram, om du sjekker litt kan du sikkert få satt inn enten 2gb til eller bytte til 4gb brikke. Noe som vil øke ytelsen din en god del mer en tweaking:) Lenke til kommentar
simengj Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Takk for linken. På pcn står det pavilion dv6000, På klistremerke bak står det: Product: Hp pavilion dv6500 Service tag: dv6885eo Men denne pcn selges i forskjellige versoner med ulike spesifikasjoner tror jeg. (dv6685eo) Jeg har; 2 GB ram Prosessor: Intel dou Core T7500 2,20GHz Skjermkort: Nvida Geforce 8400M GS Så det å skaffe seg 4 GB med ram vill hjelpe? Selv om prossesor og skjerm kort ikke er av det beste? Hadde satt pris på om noen viste hvor jeg kunne få tak i slikt. Simen Endret 13. november 2008 av simengj Lenke til kommentar
simengj Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Ingen som har noen svar på smp mine? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 På pcn står det pavilion dv6000, På klistremerke bak står det: Product: Hp pavilion dv6500 Service tag: dv6885eo /quote] din pc er nok en Hp pavilion dv6500. Service tag: dv6885eo blir brukt av HP kundeservice, når du henvender deg til dem, da spør de om service taggen. Lenke til kommentar
simengj Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Ok, Hørt att det ikke hjelper å bytte til 4 GB ram hvis man har 32 bits operativsystem da dette krever att jeg har 64bits..???? Litt synd og bruke penger på 4 gb hvis det ikke funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå