Sycrob Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hvilke forskjeller er det mellom disse to hovedkortene, både av generelle funskjoner og overklokkings egenskaper? Takker for svar. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Er det mulig å få en link til 8RDA3+? For jeg er fristet til å si at det ikke eksisterer!! Finnes nemlig ikke på: www.epox.nl/english/products/motherboard/a.htm Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hvis du ser på komplett, ser du at de har begge utgavene. Jeg lurer og litt på dette, men har ikke greid å finne ut forskjellen. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 hmmm aldri hørt om det engang, spøkelseskort? :-? Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hmm.kikka innom komplett å måtte konstatere at de hadde kortet inne! Syns det er litt rart at det ikke finnes på epox sine egne sider....jaja ikke vet jeg! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Nei dette var virkelig merkelig. Har søkt rundt på diverse forums nå, men jeg finner INGENTING. Er det noen som vet noe mer om dette ? Please tell. Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Jeg så kortene på komplett sine sider, var derfor jeg lurte på hva forskjellen var mellom disse to kortene. Stod ikke noe særlig med info på komplett om kortet. Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Jeg søkte litt rundt nå, og det ser blant annet ut at dette kortet vil kommer med SATA, men det er ikke så mange artiklene om dette kortet på nettet foreløpig. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 det kortet kommer til å få 200mhz bus hastighet og serial-ata, eller er det ingen forskjel som jeg kan se på epox.nl Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Sikkert det samme som abit sitt nye nf7 2.0 ja, offisiell støtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå