Vegard_Haug Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vakkert masseslagsmål. Se videoen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Første spillet er vel noe av det verste man får til 360 pr. idag, og selv om det ser imponerende ut er jeg redd det blir like linært og kjedelig som første. Kommer det til 99,- i en hylle et sted så kjøpes det kanskje. Endret 13. november 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Første spillet er vel noe av det verste man får til 360 pr. idag, og selv om det ser imponerende ut er jeg redd det blir like linært og kjedelig som første. Kommer det til 99,- i en hylle et sted så kjøpes det kanskje. Kingdom Under Fire: Circle of Doom er ikkje det første spelet i serien. Det ein ein spinoff. Det finnest så langt fire spel i serien, der to av dei er action/strategispel for Xbox. Det er desse spela KUFII er oppfølgjar til, ikkje Circle of Doom. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ok, kun vært bort Circle of Doom jeg da, og det var ikke bra. Dette blir mer et strategi spill enn løpe rundt hack`n slash stil? Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ok, kun vært bort Circle of Doom jeg da, og det var ikke bra. Dette blir mer et strategi spill enn løpe rundt hack`n slash stil? Her kan du lese omtale av eit tidlegare spel til Xbox (som forresten er bakoverkompatibelt på 360). Det nye spelet vil nok ha ein del til felles med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg