trillebår Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg skal kjøpe meg nye goggles til vintern, men hva skal man velge..? Jeg har prøvd wisdom tidligere og elsker de! Men det er to punkter jeg er usikker på: Hvordan er de i kombinasjon med hjelm? (Jeg har tenkt å investere i en sweet hjelm.) Og får man tak i ekstra glass til dem? Jeg har sett på crowbar også, de er jo ikke like kule, men det står at de er veldig gode å bruke med hjelm. Kvaliteten og hvor digg det er å se gjennom dem regner jeg med er ganske likt som med wisdom....(?) Altså, jeg vil ha et par goggles som passer til hjelm, og som har utskiftbare glass... Jeg tar selvfølgelig imot forslag til andre goggles og, men de må være tilgjengelig i en butikk der jeg kan prøve de (bor i trondheim). Takker. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har Wisdom sammen med en RED hjelm, og det funker fett Du kan skifte glass på begge. Lenke til kommentar
stringfellow Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har Sweet trooper hjelm og Wisdom briller. Funker fint det. Men du må ha den stroppen som er beregnet for hjelmer på brillene. Den som følger med funker ikke med hjelm. Og glassene kan byttes ja. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Både jeg og en kammerat av meg har Crowbar, og de funker veldig bra til hjelm. Han har Sweet trooper, og crowbar passer rett på de uten bytte av stropp. Men selv syntes jeg Wisdom er litt kulere Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har Crowbar og Wisdom. Bruker Crowbar sammen med Sweet Trooper og Wisdom de dagene jeg bare cruiser med lue. Synes Crowbar sitter bedre rundt ansiktet mitt enn Wisdom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå