djodd Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Etter å hatt div ormer og malware ,som nu er slettet ! Og maskinen er rein og fin. Går som ei klokke ! Kan jeg ikke starte nvidia kontroll panel ! Mld som følger er - Runtime error! Program: C:\windows\system32\nvCplUI.exe Så jeg er desperat nu for at jeg ikke må reinstalere alt...Finnes det noen løsning på dette ? Takk. Endret 13. november 2008 av djodd Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det enkleste er å reinstallere nvidia-programvaren. Hvis du forteller hvilket skjermkort du har så kan vi lede deg til riktig nedlasting, om du ikke finner fram selv. Hvilket skjermkort: Høyreklikk på skrivebordet og velg Egenskaper Velg arkfanen Innstillinger Klikk Avansert Velg arkfanen Kort Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 hvis du har vista så gjør du dette: start - søkefelte - skriv enhetsbehadling - og under Skjermadapter står ditt skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå