edyrli Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen gutter som har prøvd å svømme i badedrakt? Jeg har en speedo aquablade damedrakt med høye ben. Den passer som et skudd og jeg synes det ser ganske stilig ut. Det burde jo vært akseptert for gutter å gå med dette. Hva synes dere om å gå i svømmehallen og svømme med damedrakt? Lenke til kommentar
Oran Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) speedo burde være forbudt, men er jo det som er proffs å bruke. Sånn er livet. =) Endret 20. november 2008 av Oran Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nei, ikke de med korte ben (hvis det er sånn truse du tenker på). Hvis det er som en stram boxershorts, burde det være lov av aerodynamiske årsaker Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Altså, en badedrakt for damer er drøyt, men det finnes badedrakter for menn, bare skjekk denne Jeg har en sånn selv, eneste er jo at det er ment for konkurranse, og tåler bare 50 stykker av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå