Emberley Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Takk til alle dere som lastet det ned, endelig har vi klart og stoppe det, selvom det skulle vært slutt etter 2. sesong. Senest. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Takk til alle dere som lastet det ned, endelig har vi klart og stoppe det, selvom det skulle vært slutt etter 2. sesong. Senest. Og takk til alle dere som klager på "feil" som ble gjort for flere år siden. Det er alltid like interessant å høre om. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Morsom tråd.. som om den skarve millionen nordmenn skulle ha noen som helst innflytelse på produksjon av amerikanske TV-serier. Endret 10. mai 2009 av phax Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Og dere skal vite at når du skrur på tven din er det ingen som vet hva du ser på. Det er noen utvalgte husstander i Norge som har en ekstra boks der de manuelt trykker inn hva de ser på, hvem og hvor mange som ser på det i den husstanden. Tallene blir lagt sammen så det skal være hele Norges befolkning. Mulig det har kommet noen endringer etter det digitale kom inn, men før var det ihvertfall fysisk umulig. Jeg så nettopp siste episode og er egentlig glad det er slutt, men jeg elsket den serien, tror jeg skal se sesong igjen snart. Endret 18. mai 2009 av Hidephix Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Med digitale dekodere er det teknisk mulig Canal Digital, Get, etc å vite hva du ser på, men jeg vet ikke om det faktisk gjøres noe seertallstatistikk ut ifra dette. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det vil isåfall føre til mye feilaktig statestikk med tanke på at dekoderen blir ofte stående på selv om TVen er avslått. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Skjønner dere ingenting? Det er jo kameraer i alle TV-ers sine på-knapper. Jeg trodde dette var almenn kjent når for tiden, jeezus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå