€uropa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 I morra skal jeg ha tentamen i engelsk. Vi får de samme oppgavene som var eksamen for tiende klasse i år. https://eksamen.udir.no/v2008/eksamen/eng0012/index.html Hva slags spørsmål kommer jeg til å få? Hva bør jeg ha med, hva bør jeg ikke ha med? Er det noe sted jeg kan hente nyttig informasjon om emnene? Har dere noen tips? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
tinaelt Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg skal også snart ha tentamen, og vi får sikkert samme eksamen. Et tips kan være å søke på internett på hovedemnet til tentamenen. Jeg gjorde dette på norsk tentamenen vi hadde i går og i dag, det hjalp meg en hel del. Men hvis noen hadde gjort det enklere for både meg og andre, hadde det vært supert, om noen kunne hjelpe. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Som det står på utdanningsdirektoratets sider er temaet tid. Problemet er ikke at jeg mangler informasjon, men heller at jeg trenger å vite hva slags informasjon jeg bør få med. Og hva slags spørsmål jeg får om oppgavetekstene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå