Gå til innhold

LG X110 og 3G?

Parafan

Anbefalte innlegg

Finnes det noen andre som har motatt en slik mini bærbar pr.dags dato?:) Bare nyskjerrig, er dette 3G versjonen som ligger ute på markedet? Ser at det er kun 2 webbutikker som markedsfører denne laptopen. (Netshop og dropzone) For et par uker siden var det utrolig mange flere webbutikker!! Hva har skjedd?? Lurer på om det er noen der ute som har motatt den, eller fremdeles venter på bestillingen. jeg har i hvertfall bestilt fra netshop og har ringt 2-3x denne uken og de har sagt den skal komme hverdag nå. blir nesten litt oppgitt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det noen andre som har motatt en slik mini bærbar pr.dags dato?:) Bare nyskjerrig, er dette 3G versjonen som ligger ute på markedet? Ser at det er kun 2 webbutikker som markedsfører denne laptopen. (Netshop og dropzone) For et par uker siden var det utrolig mange flere webbutikker!! Hva har skjedd?? Lurer på om det er noen der ute som har motatt den, eller fremdeles venter på bestillingen. jeg har i hvertfall bestilt fra netshop og har ringt 2-3x denne uken og de har sagt den skal komme hverdag nå. blir nesten litt oppgitt!

ey genialt fikk nettop mail om at den er ankommet lager og blir sendt imorra!! fikk til og med 200kr avslag:D får den til 3500kr nå!! løp å kjøøøp!

Endret av Parafan
Lenke til kommentar

litt dumt at jeg nettopp har skaffa meg msi wind (ikke at det er en dårlig ting:P).

Samtlige nettsider sier at det er prikt lik msi wind. Men kanten virker mer spissere på X110 enn wind.

Men det hadde jo vært kjekt om du kunne lag en liten review på den når du får testet den :).

Lenke til kommentar
litt dumt at jeg nettopp har skaffa meg msi wind (ikke at det er en dårlig ting:P).

Samtlige nettsider sier at det er prikt lik msi wind. Men kanten virker mer spissere på X110 enn wind.

Men det hadde jo vært kjekt om du kunne lag en liten review på den når du får testet den :).

Skal prøve å gjøre det gitt:D

Lenke til kommentar

Skal prøve å gjøre det gitt:D

Ta gjerne med forskjeller spesielt når det gjelder tastatur og skjerm i din lille review.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...