Joachim_F Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Virtual Skipper 5 Online er et gratis seilspill fra folkene bak Trackmania. Les mer Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Da har jeg noe å gjøre til helga Håper det er like bra som Trackmania. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg tror ikke du skal ha for store forhåpninger. Etter det jeg har hørt er det et spill for (oss) seilere;) Selv har jeg ikke prøvd det, og kan i teorien ta grundig feil, men hvis du vet lite om seiling tror jeg dette spillet kan bli litt vanskelig å få noe ut av. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har spilt forgjengeren selv og det er en bra seilsimulasjon som er ganske likt det taktiske man står overfor i det vikelige seilerlivet. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Så gøy, har ikke seilt på 2 måneder nå. Merker at jeg begynner å savne det. Kanskje dette får stilit appetiten en liten stund. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Noen andre spom plages med og nedlaste torrentfilen? FX Høyreklikker, lagrer som. Nedlaster ikke torrenten.. Nytter ikke og trykke på den... Edit: Måtte godkjenne IP: 194.24.252.210 i PeerGuardian... Endret 13. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Må jeg kunne noe om seilig...:S Tror jeg driter i det da.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tja, er vel ingen ulempe å kunne noe om seiling. Men noe krav er det vel ikke. Forrige demoen i Virutal Skipper-serien jeg prøvde hadde en ganske god opplæringsmodus (Dvs. hele demoen var så og si en opplæringsmodus). Tror det var Virtual Skipper 4. Anyways og anyhows. Dette er en simulator for seilbåt-løp. Om man foretrekker arcade spill (med mindre realisme) er ikke dette spillet noe for dem. Det går riktignok ann å justere realisme-graden i spillet. Men dette er så langt unna Trackmania man kan komme. Mens Trackmania har like mye å gjøre med virkelig racing, som en banan har med romfart å gjøre, er dette et realistisk spill. Lenke til kommentar
Xenu Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Mens Trackmania har like mye å gjøre med virkelig racing, som en banan har med romfart å gjøre... Banana Spaceship Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg