kilik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 GTA: San Andreas Jeg ble helfrelst av Vice City og det er kanskje fortsatt min største spillopplevelse. Så fra ryktene om et nytt spill kom og fram til release sjekket jeg hvert eneste screenshot, artikkel og video om spillet. Og ble bare mer og mer imponert... Tanken på tre byer som hver skulle være like stor som Vice City og en enorm landsbygd å boltre seg i, og muligheten til å gjøre alt mulig virket for meg som verdens beste spill. Når spillet endelig kom ble det en liten nedtur. Historien og grafikken levde ikke opp til forventningenen. Kontrollene var så som så, AI-en var jævlig og en god del bugs. Jeg kunne nevnt i timesvis hva som er bra med det, for det er fortsatt en av de bedre spillene i samlinga faktisk, men det kunne ikke måle seg med mine skyhøye forventninger og da blir det fort fokus på de negative aspektene rundt spillet. Men jeg har lært, nå leser jeg minimalt og i alle fall ser minimalt med video om et spill før det kommer ut. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Hmm. Far cry 2. Men skuffet stort. Crysis. Skuffet meg og. Selv om grafikken er meget pen. Fall Out 3. Helt greit spill, men jeg forventet lit mer. Ikke spør hva, jeg vet ikke. Mer av alt kanskje. Mirrors edge. Har ikke kjøpt det enda, men blir nok kjøp. Turok til ps3. SKUFFELSE! Turok til ps2. Skuffet, men fikk aldri spilt det noe spesielt pga dvd gikk i stykker. Og mange flere. Har ventet og venter fortsatt på et spill som virkelig fanger meg. Tror ikke jeg kommer til å oppleve det igjen da de er så lenge siden sist... Endret 14. november 2008 av WaterMarked Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg husker jeg ventet lenge på Zelda Wind Waker. Gledet meg som en unge og forhåndsbestilte spillet. Og 8 desember 2006(?) realese datoen til Wii og Zelda Twilight Princess gledet jeg meg til i evigheter. Forhåndsbestilte begge deler til blodpris på Brio. Absolutt vært det når jeg tenker tilbake på det. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg husker jeg ventet lenge på Zelda Wind Waker. Gledet meg som en unge og forhåndsbestilte spillet. Og 8 desember 2006(?) realese datoen til Wii og Zelda Twilight Princess gledet jeg meg til i evigheter. Forhåndsbestilte begge deler til blodpris på Brio. Absolutt vært det når jeg tenker tilbake på det. Brio :!: Selve venteprosessen er kanskje der jeg befinner meg mest om gamer. Jeg kan fint vente på et spill i evigheter, suge til meg alt av anmeldelser, og når det kommer spilles det et par timer - før jeg setter meg på PC-en igjen og vente igjen ... Dette selv om jeg liker spillet! Mange tas opp og rundes senere, og da forstår jeg hvorfor jeg var så hypa in the first place (F.eks med GTA4) Nå fokuserer jeg på å kjøpe spill jeg er sikker på at jeg kommer til å like. Før var jeg alltid en sucker for "revolusjonerende" spill. Hvis det hadde kommet et sjakkspill som ble sagt å være nåtids svar på newtons fysikklover så hadde jeg nok kjøpt det, selv om jeg hater sjakk. F.eks har jeg valgt å drite i Mirrors Edge, mitt tidligere gamer-jeg hadde vært superhypa på dette spillet or lenge siden Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Hmm. Far cry 2. Men skuffet stort. Crysis. Skuffet meg og. Selv om grafikken er meget pen. Fall Out 3. Helt greit spill, men jeg forventet lit mer. Ikke spør hva, jeg vet ikke. Mer av alt kanskje. Mirrors edge. Har ikke kjøpt det enda, men blir nok kjøp. Turok til ps3. SKUFFELSE! Turok til ps2. Skuffet, men fikk aldri spilt det noe spesielt pga dvd gikk i stykker. Og mange flere. Har ventet og venter fortsatt på et spill som virkelig fanger meg. Tror ikke jeg kommer til å oppleve det igjen da de er så lenge siden sist... Begynner å lure på om folk har skjønt meninga med denne tråden. Du kan da ærlig talt ikke mene at du har ventet veldig på et spill som først viste seg for et halvt år siden? Endret 15. november 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Ja, som MrLG var det litt spill som du/dere har bare har trippet etter at skulle komme ut! Som dere har følt at datoen til release har vært evigheter unna, hvor hvor uker er som lange vonde år.. Spill du har gledet deg til og trålet forum og nett til for å finne informasjon om.. Spill som du har gledet deg veldig EKSTRA til i forhold til alle andre.. som har vært en lang(!) kamp med tålmodigheten.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ventet veldig på Silent Hill: Homecoming da jeg elsket de to første og spilte gjennom det tredje syv, åtte ganger på rad. SH4 var dritt, men SH5 er helt klart et av de bedre i serien. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Duke Nukem. Verdt det? Tviler, men vi får (kanskje) se da. Hehe. Ellers var nok siste spillet jeg gikk og venta skikkelig på, splinter cell 2, fikk ikke nok i eneren Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ja, dessverre blir det litt slik at når man gleder seg for mye, så blir skuffelsen desto større.. Jeg glemte forresten The Elder Scrolls IV: Oblivion.. Det var en småhard ventetid, og jeg forhåndsbestilte både CE-versjonen til Xbox360 OG til PC .. hehe... Nei, der ble jeg veldig skuffet (etter en VELDIG!! kul start) .. det var jo det der med level-scalinga, da.. Morrowind er så UTRULEG mykje betre!! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Call of Duty 5 oc Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det finnes ikke ord som kan beskrive hvor mye Far Cry 2 skuffa meg Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har ventet på Mafia 2 siden 2002 og venter fortsatt Pssst.... Det er ingenting, har venta på Duke siden 97/98.... Husker da Max Payne kom ut, og jeg sa til min da værende kjærste at jeg hadde venta på det spillet i 4 år, og forklarte henne hvor sykt Duke Nukem Forever kom til og bli. Men Max var definitvt hvert ventinga. Eg har venta på little big adventure 3 siden 97. Eg har nesten gitt opp håpet på at det noen gang kjem ein oppføljar, men det er fremdeles litt håp igjen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg ventet på Guitar Hero 4 siden Guitar Hero 3. Har nettopp spilt gjennom gitar-karrieren på Wii og ble slettes ikke skuffet. For min del er dette helt klart det beste i serien. Soundtracket er svært bra og gitaren i en klasse for seg. Selv Mii Freestyle er morsomt, skjønt meningsløst. Nå er det i tillegg bare én karriere, og man kan stille inn vanskelighetsgraden fra sang til sang om man vil. Jeg tok alt på Hard unntatt en sang av Muse. Tok den på Beginner for moro skyld. Meget, meget bra spill. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Jeg kan ikke huske å ha egentlig venta på et spill. (Akkurat nå er jeg for opptatt med å vente på Watchmen ) Når jeg begynte å spille var alle de titlene jeg var mest interessert i ute alt, og jeg hadde ikke egen konsoll før Playstaion, og har siden hengt litt etter når det gjelder nyere modeller. Så å glede seg til spill er egentlig ikke noe jeg kan si jeg har gjort, i hvert fall ikke sammenlignet på mye annet jeg har ventet på. Akkurat nå gleder jeg meg mest til Portal 2 og StarCraft 2. Kan snu litt på flisa, jeg ventet overhodet ikke på Left 4 Dead, faktisk var jeg lettere irritert fordi det stjal utviklerfolk fra Team Fortress 2, men jeg er nå en gang innmari fan av L4D alikevel. Edit: Tullebukk! Metal Gear Solid 2 og 3. Og 4, som jeg fortsatt gleder meg til siden jeg ikke har Ps3! Endret 22. november 2008 av AltF4 Lenke til kommentar
SniperElite Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Venter på GTA IV til pc Har verken xbox eller play station så har ikke fått spilt det før Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Ventet som en liten unge på Gta IV på Ps3, men ble skuffet som bare rakkern! Det var jo ikke lengre "GTA" Det var mer et Martin Scorsese regissert spill i mine øyne. Men det viser seg bare være bare meg som synes det da Endret 23. november 2008 av Jackvo Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 David Braben's: Elite IV Har ventet en stund. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jackvo, jeg kjenner følelsen. "Alle" sier Half-Life 2 er et av de beste FPSene noensinne, men det har jo ingenting med Half-Life 1 å gjøre? Og hvor er sammenhengen mellom Far Cry og Far Cry 2? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ventet som en liten unge på Gta IV på Ps3, men ble skuffet som bare rakkern! Det var jo ikke lengre "GTA" Det var mer et Martin Scorsese regissert spill i mine øyne.Men det viser seg bare være bare meg som synes det da Jeg har ikke noe imot at det ble mer realistisk enn villt... Prøv Saints Row 2, noe som mer som en ordentlig GTA oppfølger enn GTA IV... De satser mer på overdrivelse, store eksplosjoner osv enn realisme! Det er det som er GTA as we all know it... Men de tok en annen vending, så da måtte Saints Row 2 fylle den plassen... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har ventet på Mafia 2 siden 2002 og venter fortsatt Jeg har også ventet siden det først kom frem planene Trist med all ventingen, men vi blir nok verdt ventingen. Sier bare tidenes spill, kommer til å bli like revolusjonerende som GTA3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå