abene Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Firefox 3.0.4 er nå klar for nedlasting mens Firefox 3.1 beta 2 er forsinket. Les mer Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Microsoft<3 IE<3 Lenke til kommentar
Sverre M. Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Microsoft<3IE<3 Yep, det er det jeg kaller Thug Life Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vet du hva Thug Life betyr? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Microsoft<3IE<3 Er det her uttrykket "love hurts" passer inn? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Microsoft<3IE<3 Er det her uttrykket "love hurts" passer inn? I <3 M$. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Dollartegnet istedet for S i MS er forebeholdt folk som ikke liker dem, hrmpf <Topic>Bra at de kommer med oppdateringer</Topic> Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Dollartegnet istedet for S i MS er forebeholdt folk som ikke liker dem, hrmpf <Topic>Bra at de kommer med oppdateringer</Topic> Hehe, de er jo gode for gull, derfor jeg har det med. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Dollartegnet istedet for S i MS er forebeholdt folk som ikke liker dem, hrmpf <Topic>Bra at de kommer med oppdateringer</Topic> Hehe, de er jo gode for gull, derfor jeg har det med. Veldig offtopic nå...: Hrmpf... Gull = Au. Dollar = $. Passer jo egentlig ganske bra: MS = Au... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Så så folks, hold dere litt On Topic her Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 "Privat surfing" kan du få som utvidelse (Distrust), men greit at det bli inkludert, selv om nødvendigheten gjerne er begrenset sammenlignet med andre funksjoner. AdBlock, derimot, det burde blitt inkludert for lenge siden. FF uten AdBlock er ikke særlig mye bedre enn andre nettlesere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Morsomt. Klikket meg inn på denne artikkelen rundt klokka ett i dag. Mens jeg leste den fikk jeg beskjed om at Firefox var oppdatert og trengte å bli restartet Lenke til kommentar
Professional Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Internet Explorer og Microsoft <333333333333333 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Internet Explorer og Microsoft <333333333333333 Jaaa <3 Lenke til kommentar
krisee9 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 firefox pwns explorer!! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Internet Explorer og Microsoft <333333333333333 Jaaa <3 Why? Kan dere vær så snill slutte med det? Det hender jeg prøver å lage internettsider ... <ontopic>Laster ned Fx 3.0.4 AWS! </ontopic> Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Synes generelt litt synd på folk som liker IE, eller microsoft i helhet. I datasammenheng blir det vell nesten som en relgion, man følger det fordi man ikke vet bedre (håper ikke jeg støter noen nå). Eller så kan man se på det på en annen måte, man følger det fordi samfunnet i flertall gjør det, og det meste blir tilrettelagt og laget mot den rettningen. (så må det nevnes at det har kommet en del bra ting fra microsoft også, akkurat som vi har etikk og moral delvis fra relgion). Ontopic: lastet ned, og endelig ville den godta adblock igjen! har slite med at den ikke har godtatt det siden 3.0 Men hvorfor ser jeg fortsatt komplett flash-reklame lyse opp rett til venstre??? Har jeg glemt noe? Endret 14. november 2008 av GullLars Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ingen update for de som bruker beta 1, venter på at beta 2 skal komme snart. Nå er vel linux tilhengerne mer "religiøse" enn microsoft brukere. Foretrekker selv firefox men vil ikke si at IE er ett dårlig produkt fordet. Men da firefox har adblock blir valget enkelt. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Ontopic: lastet ned, og endelig ville den godta adblock igjen! har slite med at den ikke har godtatt det siden 3.0Men hvorfor ser jeg fortsatt komplett flash-reklame lyse opp rett til venstre??? Har jeg glemt noe? AdBlock filtrerer vel stort sett etter lister over reklameservere, saa om reklamen er hostet paa servere som ikke paa listen du har lastet inn vil den vises til du blokker den manuelt. Blaabær: Alle som utvikler Internett-applikasjoner vet at Internet Explorer suger maks. Er ikke brukergrensesnitt og slikt det mangler paa egentlig, men at den skal rendre sider rett (den er blitt bedre, men de burde klart det for flerfoldige aar siden). Endret 14. november 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Synes generelt litt synd på folk som liker IE, eller microsoft i helhet.I datasammenheng blir det vell nesten som en relgion, man følger det fordi man ikke vet bedre (håper ikke jeg støter noen nå). Eller så kan man se på det på en annen måte, man følger det fordi samfunnet i flertall gjør det, og det meste blir tilrettelagt og laget mot den rettningen. (så må det nevnes at det har kommet en del bra ting fra microsoft også, akkurat som vi har etikk og moral delvis fra relgion). Ja, og alle bruninger er kriminelle, alle amerikanere er dumme, alle muslimer er terrorister, alle marokkanere røyker hasj. Skjønner? EDIT: nå er IE det dårligste MS har laget, men hva vet DU om hvordan dataverden ville vært uten MS? Endret 14. november 2008 av RePaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå