Herr Brun Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fått bekreftet stilling allerede? Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kompani 3, tropp 3 her, men er for tiden inne til befalsopptak ... hvordan ser du ut? kom du inn på befal? jeg er den eminente tmo NYBORG Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fått bekreftet stilling allerede? er 99% sikkert siden jeg har delt foreldre ansvar på datteren min, har vært hos sosialkurator, så for alt jeg vet så har han forhåndsplassert meg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Finnes da flere stillinger med turnus. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Finnes da flere stillinger med turnus. ja, men kv nord var en beste siden det er nermest Lenke til kommentar
Gabriella Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) når har dere vell vært der en stund snart ferdig og tenker jeg .. spørsmålet mitt er er det noen jenter som har søkt Wingops på gardemoen.. jeg er den eneste jenta der og vill gjerne ha hværtfall ei til. og vi fikk faktisk inn de to nødlanende F-16 flyene i dag det var gøy.! Endret 9. februar 2009 av Gabriella Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå