noodles Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Alle får skrive diskusjon.no i panna. Nokon som skal reise frå Bergen på måndag? Lenke til kommentar
whiplazh Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Drar ned på søndag, woho. Kanskje jeg må dra lørdag i og med at det ikke går noen tog tidsnok for min del. Noen som vet om vi får det HK416? Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Når drar folk fra Oslo, ser toget går 2247 framme 0728 går akkuratt? vi får nok ingen hk nei,blir gamle ag3 på oss Lenke til kommentar
whiplazh Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg kan ta fly i og med at jeg må ta tog ifra Hamar - som blir over 10 timer med reisetid. Håpe vi får HK416 etterhvert da - så vi får opplevd begge! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvilken tropp var lærlingtroppen? Var det en hel tropp på madla? Pleier å være 2 tropper på HVUV også, i tillegg til lærling befal, men de starter på kjevik. Lenke til kommentar
deniman89 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Alle får skrive diskusjon.no i panna. Nokon som skal reise frå Bergen på måndag? ja , ska fra bergen på mandag så ska jeg være på madla tirs 13 januar ! annyone else? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg skal også på madla en av de der dagene. Er kalt inn til sjøforsvaret >< Satser dog på å dimme raskere enn min egen skygge. Hehe, da er vi to(i alle fall;)).. Håper bare det går bra. Er umulig for oss som er ferdig utdannet å gå gjennom militæret uten store økonomiske tap....! Du får de samme økonomiske tapene om du må utsette utdanningen med et år, som når du er ferdig utdannet. Lenke til kommentar
deadmansmarionet Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg skal også i luftforsvaret med rekrutt på Madla! Oppmøte 15. januar... Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kun t-skjorter, Sokker og Undertøy man bør ha med seg? av klær man bør ha med seg? Har oppmøte 15 Januar:) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Gode treningssko, to sivile klesskift (et behagelig skift, type college-genser og dertilhørende deilig bukse, og et pent skift til når du skal på byen). Lenke til kommentar
Newbroken Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har oppmøte på Madla i morra kveld klokka 19:00, men det eneste toget tilgjengelig (fra drammen) er framme 19:27... er jeg nødt til å ta fly fra Oslo i steden for? og blir det i så fall refundert? hvis militæret betaler flybilletten er det jo ikke noe stress Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg bor 7 mil nord for Oslo og skal møte på Madla på Søndag, ringte 6480333 (4,7 eller 8 til slutt) og fikk ordnet med billett derfra, kanskje de kan hjelpe Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg bor 7 mil nord for Oslo og skal møte på Madla på Søndag, ringte 6480333 (4,7 eller 8 til slutt) og fikk ordnet med billett derfra, kanskje de kan hjelpe Det er 10 forsjellige nummer man kan ringe for å komme på booking-kontoret Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Såpass ja! En liten siste titt innom pc`en, da jeg om 20 minutter drar til Gardermoen Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 om 5 timer sitter jeg på ferja fra halhjem-sandvikvåg. Nei hurra! Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 sitter i bodø på flyplassen nå, flye mitt går 1040 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ooog da var jeg hjemme igjen.. Ble sendt hjem og ble erklært ikke tjenestedyktig grunnet at jeg har hatt kyssesyken i November \ Desember 2008.. Var mye hyggelige folk jeg traff på, var i Kompani 3 Tropp 2 Lag 5. Kunne blitt et artig år tror jeg gutta, virket som en kjempetrivelig gjeng Lenke til kommentar
SvennP Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tar natt-toget i kveld til Stavanger og dermed Taxi til Madlamoen slik at jeg kommer frem i tide. :] Skal også til Luftforsvaret, hunde trener tjeneste! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Du vet at du skal bli hunderøkter (eller hundefører?) før rekruttskolen? Eller du har søkt på det? Endret 14. januar 2009 av srbz Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har en overhodet mulighet til å søke på stillinger (unntatt de mer spesielle) før innrykk? Forøvrig heter det slettes ikke "hunde trener tjeneste", men hunderøktertjeneste. Det er også en forbanna drittjobb, så at du faktisk SØKER det og ikke prøver deg på hundeføreren er ganske utrolig. For øvrig kan du vel ikke engang søke hundefører eller hunderøkter lengre. Du må søke hundeskolen, så bestemmer de som er der hvem som skal bli hva. Det sa i alle fall et befal fra hundetjenesten på BHFS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå