Herr Brun Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 De var relatert til.. å nei, det sto jo fortrolig på brevet Fortrolig er ikke det samme som gradert. Dine personopplysninger er fortrolige. Det betyr at en tredjepart (en lege, saksbehandler i forsvaret eller lignende) ikke kan spre disse. Du kan derimot gjøre det. Men uansett, hva har det med Madla rekrutten januar 2009 å gjøre? Du skulle til CSS først, skrev du, og det har ingenting å gjøre med Madla, da CSS har innrykk på Sessvoll og rekrutt/tjeneste på Røsta leir i Bardufoss. Har du søkt om fritak, eller søkt om innrykk i sjø i stedet for hæren? For om det er fritak du har søkt, så skjønner ikke jeg hva det har med tråden å gjøre. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Eg skal til Madla 12. januar i sjøforsvaret. Nokon som har vore inne før som har gode tips til kva som er gøy å satse på etter rekrutten? Lenke til kommentar
Mullar Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Eg skal til Madla 12. januar i sjøforsvaret. Nokon som har vore inne før som har gode tips til kva som er gøy å satse på etter rekrutten? Jeg satser på KNM tyr etter rekrutten, visst jeg ikke klarer å få fritak:) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Mullar. hvorfor akkurat Tyr? Lenke til kommentar
Mullar Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Mullar. hvorfor akkurat Tyr? De har ROV ombord Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg var inne på Rekrutten juli 2008. Det er 5 kompanier, 4 tropper på hvert kompani, hver tropp består av ca 40 personer. Varierer litt. Jeg er lærling i sjøforsvaret, så jeg var på lærlingetroppen, hadde litt annderledes opplegg. I dag jobber jeg på KV Harstad, en av de mest moderne kystvaktbåtene i verden, for dere som evt søker dit, har gjort et godt valg. Dere får oppleve bra mye mer enn de som søker på Fregatt å blir liggende på kaia på Haakonsvern i Bergen hele tjenesten. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvilken tropp var lærlingtroppen? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Mullar. hvorfor akkurat Tyr? De har ROV ombord Hva er det? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Mullar. hvorfor akkurat Tyr?De har ROV ombord Hva er det? ROV=Remote Operated Vehicle. siden det er båt så antar jeg at det er en fjernstyrt ubåt de har om bord. noe som dette: Lenke til kommentar
Mullar Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Mullar. hvorfor akkurat Tyr?De har ROV ombord Hva er det? ROV=Remote Operated Vehicle. siden det er båt så antar jeg at det er en fjernstyrt ubåt de har om bord. noe som dette: Stemmer det. Jobbet med ROV i 3 år, så satser på Tyr Sikkert mange spennende oppdrag. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 ser ut til at TYR får en spennende start på året ihvertfall. mye greier de skal ute på, uten at jeg kan gå mer inn på hva Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvilken tropp var lærlingtroppen? Tropp 1.2 Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg skal også på madla en av de der dagene. Er kalt inn til sjøforsvaret >< Satser dog på å dimme raskere enn min egen skygge. Hehe, da er vi to(i alle fall;)).. Håper bare det går bra. Er umulig for oss som er ferdig utdannet å gå gjennom militæret uten store økonomiske tap....! Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Skal inn mandag 12.jan gleder meg, kan ikke skryte av formen,men den har ikke skuffet meg enda:P Har fagbrev som elektriker, satser på båt tjeneste Endret 5. januar 2009 av _Larsern_ Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg skal også på madla, men skal møte 12 Jan, og skal i sjø. flere som skal samme som meg? samme her:) Lenke til kommentar
anskart Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg skal også på madla, men skal møte 12 Jan, og skal i sjø. flere som skal samme som meg? samme her:) Samme her og:) Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Yeah var 12 januar jeg skal inn og. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 hadde vært gøy og finne på et måte og vise hvem vi er her på forumet når vi er kommet inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå