Gå til innhold

Madla rekrutten januar 2009 ?

Ida90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo sånn inntak 12 til 15 januar ellernoe.. Men noen som vet om alle som kommer inn i januar skal holde på der sammen eller om det blir forskjellige grupper av de som ikke kommer inn samme dato ? :p

litt innvikla skrivd men håper dere skjønner det

Lenke til kommentar

Det er 5 kompanier (3 sjø, 2 luft), hver indelt i 2 tropper (tror jeg, muligens flere?). Du vil ha desidert mest å gjøre med din egen tropp, en del å gjøre med ditt eget kompani, og rimelig lite å gjøre med de andre kompaniene. om dette deles inn etter når dere kommer, eller på en annen måte, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Det er 5 kompanier (3 sjø, 2 luft), hver indelt i 2 tropper (tror jeg, muligens flere?).

Vet ikke helt hvordan det er med de andre kompaniene, men da jeg var inne (0707) var kp. 3 delt opp i 5 tropper med ca. 40 mann hver.

om dette deles inn etter når dere kommer, eller på en annen måte, vet jeg ikke.

Hvor man kommer er avhengig av hvor man sitter i kinosalen under info-møtet. Var hvertfall slik for oss.

Endret av LordArgh
Lenke til kommentar
Okei :)

Men tenkte på de som kommer inn 12 og de som kommer inn 14 i luft , kommer vell kanskje ikke sammen da ?

Jeg vil tro det er slik at de som kommer inn den 12 blir delt inn i tropper, og om det ikke er nok folk til å fylle én av troppene helt vil de vel få noen av de som kommer den 14. Ellers vil de som kommer den 14 også bli delt inn i egne tropper.

Er ikke helt sikker på om det er slik det vil gjøres, men med tanke på alle postene dere skal gjennom de første dagene under innrykket er det vel mest praktisk å gjøre det slik.

Lenke til kommentar
Det er 5 kompanier (3 sjø, 2 luft), hver indelt i 2 tropper (tror jeg, muligens flere?).

Vet ikke helt hvordan det er med de andre kompaniene, men da jeg var inne (0707) var kp. 3 delt opp i 5 tropper med ca. 40 mann hver.

om dette deles inn etter når dere kommer, eller på en annen måte, vet jeg ikke.

Hvor man kommer er avhengig av hvor man sitter i kinosalen under info-møtet. Var hvertfall slik for oss.

Å i helvete. 5 tropper, faktisk :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...