Thyrfing Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Skal inn 15 Januar på madla:) Lenke til kommentar
Ida90 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Det er jo sånn inntak 12 til 15 januar ellernoe.. Men noen som vet om alle som kommer inn i januar skal holde på der sammen eller om det blir forskjellige grupper av de som ikke kommer inn samme dato ? litt innvikla skrivd men håper dere skjønner det Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er 5 kompanier (3 sjø, 2 luft), hver indelt i 2 tropper (tror jeg, muligens flere?). Du vil ha desidert mest å gjøre med din egen tropp, en del å gjøre med ditt eget kompani, og rimelig lite å gjøre med de andre kompaniene. om dette deles inn etter når dere kommer, eller på en annen måte, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Det er 5 kompanier (3 sjø, 2 luft), hver indelt i 2 tropper (tror jeg, muligens flere?). Vet ikke helt hvordan det er med de andre kompaniene, men da jeg var inne (0707) var kp. 3 delt opp i 5 tropper med ca. 40 mann hver. om dette deles inn etter når dere kommer, eller på en annen måte, vet jeg ikke. Hvor man kommer er avhengig av hvor man sitter i kinosalen under info-møtet. Var hvertfall slik for oss. Endret 25. november 2008 av LordArgh Lenke til kommentar
Ida90 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Okei Men tenkte på de som kommer inn 12 og de som kommer inn 14 i luft , kommer vell kanskje ikke sammen da ? Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Okei Men tenkte på de som kommer inn 12 og de som kommer inn 14 i luft , kommer vell kanskje ikke sammen da ? Jeg vil tro det er slik at de som kommer inn den 12 blir delt inn i tropper, og om det ikke er nok folk til å fylle én av troppene helt vil de vel få noen av de som kommer den 14. Ellers vil de som kommer den 14 også bli delt inn i egne tropper. Er ikke helt sikker på om det er slik det vil gjøres, men med tanke på alle postene dere skal gjennom de første dagene under innrykket er det vel mest praktisk å gjøre det slik. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er 5 kompanier (3 sjø, 2 luft), hver indelt i 2 tropper (tror jeg, muligens flere?). Vet ikke helt hvordan det er med de andre kompaniene, men da jeg var inne (0707) var kp. 3 delt opp i 5 tropper med ca. 40 mann hver. om dette deles inn etter når dere kommer, eller på en annen måte, vet jeg ikke. Hvor man kommer er avhengig av hvor man sitter i kinosalen under info-møtet. Var hvertfall slik for oss. Å i helvete. 5 tropper, faktisk Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Om ikke søknadene mine snart går i orden skal jeg til bardufoss i løpet av januar. :| Lenke til kommentar
Ida90 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Okei takker for svar Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Skal til Madla 15. Januar, Luftforsvaret. Er litt bekymret samtidig som jeg også gleder meg litt, vel vel vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Skal inn på rekrutten til sjøforsvaret. Noen som vet hvilken dag det er oppmøte? 12. eller 14.? Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Skal inn på rekrutten til sjøforsvaret. Noen som vet hvilken dag det er oppmøte? 12. eller 14.? Det har du fått brev om. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Skal inn på rekrutten til sjøforsvaret. Noen som vet hvilken dag det er oppmøte? 12. eller 14.? Det har du fått brev om. Gratulerer, det var akkurat det jeg lurte på! Jeg har mistet dette arket, noen som vet oppmøtesdatoen? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er ingen av oss som vet din oppmøtedato! for det er forskjellige oppmøtedatoer! Ring 03003 eller send en mail til forsvaret. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg skal også på madla en av de der dagene. Er kalt inn til sjøforsvaret >< Satser dog på å dimme raskere enn min egen skygge. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skal inn i Sjøforsvaret selv, og skal møte opp den 11. Januar Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 får vel bare si at søknadene mine gikk i orden etter at jeg klaget direkte til legen. Fuck saksbehandleren min som stoppet saken. Heldigvis kontaktet jeg legen direkte i ettertid... oooh... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Og hva var så disse søknadene? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 De var relatert til.. å nei, det sto jo fortrolig på brevet Lenke til kommentar
Mullar Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Madla 13 januar sjøforsvaret her! Ser ikke frem til dette, men visst jeg får det som jeg vil kan det bli greit... Still krav i retur folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå