Ida90 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen flere her som skal til Madla 14 januar ? Skal selv til luftforsvaret. Er veldig innstilt på det, Skal gi alt jeg har vet jeg ! Både gruer meg og gleder meg. Kjenner ingen som skal , og er sjenert. Så det kan bli en utfordring Noen som vet åssen det er på rekruttskolen ? Hva burde jeg trene mest på ? Takker for svar Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Du vil bli testet i blandt annet 3000m, sit-ups, push-ups og hang-ups. Så det kan jo være lurt å trene på dette i forveien, siden resultatet du får på disse testen har en del å si for hva slags tjeneste du får etter rekrutten. Angående det å ikke kjenne noen fra før, så blir nok ikke det et problem. Du kommer til å bli godt kjent med de andre i troppen din, enten du vil eller ikke Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 de bygger veldig på at de i rekrutten skal bli godt kjent med hverandre. Lenke til kommentar
Ida90 Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Takk for svar Ja vet det med 3000 meter'n og det der . så det trener jeg på.. Ja kanskje sant at man blir kjent Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Du skal bo på 6- eller 12-mannsrom, ekstremt tett på de andre rekruttene. Dere skal gjøre veldig, veldig mye fælt sammen, og sannsynligvis oppleve veldig mye kult sammen også. Dere tvinges til å samarbeide, og vil fort merke at det er den eneste måten å klare seg under rekrutten. Hvis du ikke klarer å bli kjent med folk her, så gjør du det aldri. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Du er heldig som fikk plass på Madla! Mer sentralt får du det ikke. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Du er heldig som fikk plass på Madla! Mer sentralt får du det ikke. Mange baser som ligger mer sentralt til enn Madla. Dessuten får man strengt tatt ikke sååå mye fri i rekrutten heller. Lenke til kommentar
Burnham Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Takk for svar Ja vet det med 3000 meter'n og det der . så det trener jeg på.. Ja kanskje sant at man blir kjent Tren intervall. Beste allround utholdenhetstrening for forsvaret. Lenke til kommentar
Aasberg Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg skal til Madla i januar (jeg trodde strengt tatt det var 17, men hva vet jeg) et år etter siviltjenesten, og jeg stresser fremdeles med å komme i akseptabel form for hva luftforsvaret enn måtte synes jeg burde være i stand til. Noen som vet om det er vanskelig å bli sendt til Sessvoldsmoen for sanitetsutdanning? Det er litt vagt det som sto på mil.no Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Sanitetsutdannelse i luft vil si at du bemanner en av sykestuene, rundt omkring i landet ditt. I alle fall i 99% av tilfellene. Om du vil bli hjelpepleier eller noe i den duren, er det nok greit, men hvis ikke er det ikke noe særlig. Hvorfor gjennomfører du både militærtjeneste og siviltjeneste? Lenke til kommentar
Aasberg Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Sanitetsutdannelse i luft vil si at du bemanner en av sykestuene, rundt omkring i landet ditt. I alle fall i 99% av tilfellene. Om du vil bli hjelpepleier eller noe i den duren, er det nok greit, men hvis ikke er det ikke noe særlig. Hvorfor gjennomfører du både militærtjeneste og siviltjeneste? Hvilke muligheter har man egentlig når man er i luftforsvaret til en nogenlunde aktiv førstegangstjeneste? Jeg tenkte sanitet fordi jeg er midt i sykepleierutdanningen -friår. Lenke til kommentar
anskart Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg skal også på madla, men skal møte 12 Jan, og skal i sjø. flere som skal samme som meg? Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du skal bo på 6- eller 12-mannsrom, ekstremt tett på de andre rekruttene. Dere skal gjøre veldig, veldig mye fælt sammen, og sannsynligvis oppleve veldig mye kult sammen også. Dere tvinges til å samarbeide, og vil fort merke at det er den eneste måten å klare seg under rekrutten. Hvis du ikke klarer å bli kjent med folk her, så gjør du det aldri. Det er vel ikke såå fælt der. Mine kompiser sier i hvert fall at det er slækt som faen, og at man har muligheter til å forlate leir i helgene også i rekrutten. Lenke til kommentar
anskart Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som har vært på madla i sjø? Hvordan er det? Hva er hovedforskjellene på januar, og sommer innrykkene? Lenke til kommentar
Castano89 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg skal inn i CSS i madle 15 jan kan bli morro det gleder meg no grusomt hvertfall Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) CSS på madla? Rimelig godt gjort, det... Endret 24. november 2008 av Herrbrun Lenke til kommentar
Castano89 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 ikke hvet jeg. de sa så :S spiller vel egentlig ingen rolle så lenge jeg kommer meg bort fra hjemmet Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Madla er i/ved Stavanger. Du skal til Bardufoss. Lenke til kommentar
Castano89 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 yess tror ikke jeg er helt klar i dag. for mye kaffe på dette kurset jeg er på XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå