MagicCheeseball Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Gratulerer med lappen, tenker du koser deg nå xD! Har oppkjøring om en måned jeg ^^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Gratulerer så mye . Må si jeg gleder meg litt til jeg også fyller 18 år . Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 bare å glede seg, og som en busshater så var jeg nesten invalid når jeg var billøs i 4 uker. Buss, joa greit med buss, men buss i Stavanger er helt skada, komemr av og til 10 min for tidlig, og noen ganger så kommer de ikke i hele tatt eller 15-20 min for sent. Og jeg må bytte buss i sentrum for å komme til UiS. Så for meg blir det 1 time med buss eller 10 min med bil. Er vel et ganske enkelt valg. Og personlig så driter jeg i miljøet. Er bare en trend dette miljø tullet uansett. Og et godt eksempel er dette: "...så varmt har de ikke vært på 100 år", nei riktig det, men så skjer det nesten hvert 100 år de siste 3000 årene at det blir så varmt, det heter en temp. syklus. Uff, rart at ingen visste om terrorister nesten i Norge før 9/11. Samma driten er det med miljøet. Jorda klarer seg fint selv, polene har forresten begynt å fryse igjen for de som ikke vet. Og bare litt mer off-topic, å produsere en prius forurenser mer enn å kjøre en gammel bensin bili 10 år. og en moderne bensin bil forurenser nesten like mmye over 25 år. Så ja tenk over det og. Men uansett, grattis med lappen! Husker selv når jeg fikk lappen, måtte bare kjøre og kjøre (faktisk russebilen) tok lappen den 11. mai i russeklærna, haha sensoren var ikke bare litt skeptisk. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Da sover du vel egentlig ganske greit, alt ut i fra hvilket arbeide du har, selvfølgelig. Tja. Jobber mye, og som mekaniker... Jobber i gjennomsnitt fra halv 8 til 6 om kvelden.. Noen ganger blir det halv 4 andre ganger kl 10 om kvelden. Så trenger søvn da.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 La oss nå ikke diskutere kollektiv trafikk i tråden til WD-40! Gratulerer så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå