Joachim_F Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 The Void har fått mye god kritikk i Russland, og nå kommer det til Europa. Les mer Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hoooi! Men jeg så jo trailer for denne saken waybackintime, og at det blir utgitt i Europa (av Atari, ikke minst) bør vel bety at det kommer en høvelig grei oversettelse også, ja! Ut ifra det jeg husker av traileren virka det høvelig obskurt og forfriskende, i alle fall. Ikke noe gen-modifisert supersoldat ute med sin hightech-rifle, liksom. Yay! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva slags spill er det? Det står jo ingenting om det bortsett fra at det er like merkelig som det forrige og ikke-lineært? Det sier meg ingenting... FPS? TPS? RTS? Rollespill? Adventure? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Oi oi oi, her ser vi hva slaks spill som kan dukke opp når utviklerene tør og ikke bare satse på linære og "trygge" spill som tjener penger. Virker lovande dette! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva slags spill er det? Det står jo ingenting om det bortsett fra at det er like merkelig som det forrige og ikke-lineært? Det sier meg ingenting... FPS? TPS? RTS? Rollespill? Adventure? Tror det er et slags OSWTRPGTYFPS Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Merker jeg føler meg lurt av "lovnaden" om damer på nettsiden deres. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 @serpentbane666: hva med å sjekke ut trailer for spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg