evgeny Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Dette er i C# Jeg har en tekstbox hvor jeg skriver inn et søkeord. Hvis søket gir 0 treff da setter jeg textbox.focus() slik at man kan skrive inn nytt søkeord. Problemet er at jeg må slette teksten som står der fra før av før jeg skriver inn nytt søkeord. Jeg vil at teksten skal merkes slik at når jeg begynner å skrive nytt søkeord da slettes gamle teksten. Dette er en veldig brukervennlig greie men klarer ikke å finne løsning på den. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kan du ikke bare bruke tb.Text=""; hvid du bare skal fjerne teksten? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 .SelectionStart=0; .SelectionLength=.Text.Length; Eller noe slikt Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Kan du ikke bare bruke tb.Text=""; hvid du bare skal fjerne teksten? Det blir ikke like fint. Søketeksten må stå der bare merket med blått .SelectionStart=0;.SelectionLength=.Text.Length; Eller noe slikt Desverre finnes ikke disse funsksjonene på asp texbox objektet. Noen andre forslag gutta? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Jeg fant ut av det gutta TextBox4.Attributes.Add("onFocus", "java script:this.select();"); TextBox4.Focus(); Nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå