margiotta Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Hei, Er det noen som vet hva som antagelig er rett størrelse på BB boksere, for meg? Jeg bruker norm 32-33 i livet på bukser og er vel nøyaktig 95 cm over livet. Jeg har definitivt slalomlår, men er godt trent lell. Usikker på om jeg skal gå for medium eller Large. Takker for svar. Ha en flott dag. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har samme livmål som deg og bruker medium. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Kjøp ein av kvar og prøv. Enkelte bruker medium, andre large. Det går litt på kva ein likar best og. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Jeg har hørt at Björn Borg boxsere kan gi deg kreft i underlivet. Sto noe om det i VG, kan se om jeg finner det. EDIT: Her var det, http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=528945 Endret 13. november 2008 av Noumena Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 blemmer og byller er noe helt annet enn kreft. Lenke til kommentar
margiotta Skrevet 13. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Vi får håpe det ikke går kreft i de byllene og blemmene jeg eventuelt får som følge av BB. Jo har da leste om saken. Det er absolutt viktig å være kritisk. Personlig er jeg mer bekymret for mobil i jeanslommer. Høres ut som det er medium det bør være… Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har i hvertfall aldri funnet noen boksere som jeg kjennes bedre ut enn BB. Veldig behagelige. For min del hvertfall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Eg er ikkje noko BB-fan. Har eit par liggande, men vart ikkje så begeistra. Er noko feil med passformen. Dessutan er eg gått vekk frå bomull. Polyester-boksere ftw! Har ca. 30 stykk JSB-boksere, beste eg har hatt på meg. Vaskes på 40º og kjem ferdigtørka ut av vaskemaskina. Ikkje krymper dei eller blir deformert heller. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Jeg har i hvertfall aldri funnet noen boksere som jeg kjennes bedre ut enn BB. Veldig behagelige. For min del hvertfall. Helt en med deg her, Lars. Har prøvd alt fra billigdrit fra dressmann til boxere fra armani og calvin klein, og de mest behagelige er uten tvil BB. Men det blir selvsagt svært subjektivt. E: Zeph, polyester? Really? NM i klatring burde aldri avholdes i mine bukser... Endret 13. november 2008 av Alinoe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Har aldri hatt noko problem med det. Så lenge passformen er riktig går det heilt fint. Lenke til kommentar
margiotta Skrevet 13. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Takk Alinoe… det var definitivt Medium som var rett. Takk til dere andre også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå