ladygaga Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hjelp.. jeg klarer ikke å bestemme meg.. det står mellom de to.. 6600 ser desidert best ut utseende messig, men 6210 har s60 plattform.. er ikke så gla i s40, syns de er litt simple... navigasjonen er det ikke så viktig med.. Noen som kan hjelpe meg å velge? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 jeg sitter på sliden og er veidig fornøyd. den er solid, har et bra kamera når du blir flink til å bruke det, batteriet er helt ok, displayet er bra. det kjipe er at den ikke er så rask til å surfe med og det hender den mister kontakten med minnekortet i brøkdelen av et sekund, så dersom du bruker bilder og mp3 sanger til profilen/utseende på tlfen, så bør dette lagres direkte på tlf minnet, slik at du slipper å gå inn å "aktivere" det igjen. lyden er helt ok. tastene er også gode. på min så hender det at noen av tastene låser seg, slik at jeg må åpne eller lukke sliden for å få fart i den tgjen, men det er sikkert bare en oppdatering som trengs. uansett så er det ikke et stort problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå