Gå til innhold

BK. 63` Riviera forsøkt redigert.

chris300

Anbefalte innlegg

Som sikkert flere vet er ikke jeg noen ninjamester i ps, men har kjøpt litt lesestoff jeg håper jeg kan lære litt av.

Mitt første forsøk er en 1963 original Buick Riviera som har vært lagt ut før, men da i en grå utgave.(vanskelig å få til hvitt gitt..)

Forsøket mitt har vært å få frem hvitfargen i bilen og få den til å se "naturlig" ut der den står, men likevel stå endel frem og blande seg med omgivelsene den står i...

Gjorde alt dette igår og ser idag at jeg har gjort etpar feil i layers og ikke malt skikelig rundt fangerne bla, men jeg er klar over det og husker det til neste gang så gir jeg meg selv litt slækk for det denne gang.

Føler selv kanskje jeg har tatt i litt mye, men jeg er fortsatt intressert i å høre hva folket mener, om jeg har fått det til, hvordan det ser ut og som vanlig er ALL kritikk og konstruktive forslag mottat med takk (jeg har nemlig tenkt å lære meg dette her) :p

Første utgave er redigert og andre er utgangspunktet

post-157045-1226569770_thumb.jpg

post-157045-1226569785_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mye som er riktig her, men som du sier, det er noe som mangler. Eller skurrer, vil jeg si.

Jeg tror at du har kamera for høyt i forhold til bilen, sli kat vi ser ned på den. Og det er også mulig at du prøver å trykke inn for mye i et og samme bilde, er det bilen eller solnedngangen vi skal se på ?

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...