chris300 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Som sikkert flere vet er ikke jeg noen ninjamester i ps, men har kjøpt litt lesestoff jeg håper jeg kan lære litt av. Mitt første forsøk er en 1963 original Buick Riviera som har vært lagt ut før, men da i en grå utgave.(vanskelig å få til hvitt gitt..) Forsøket mitt har vært å få frem hvitfargen i bilen og få den til å se "naturlig" ut der den står, men likevel stå endel frem og blande seg med omgivelsene den står i... Gjorde alt dette igår og ser idag at jeg har gjort etpar feil i layers og ikke malt skikelig rundt fangerne bla, men jeg er klar over det og husker det til neste gang så gir jeg meg selv litt slækk for det denne gang. Føler selv kanskje jeg har tatt i litt mye, men jeg er fortsatt intressert i å høre hva folket mener, om jeg har fått det til, hvordan det ser ut og som vanlig er ALL kritikk og konstruktive forslag mottat med takk (jeg har nemlig tenkt å lære meg dette her) Første utgave er redigert og andre er utgangspunktet Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Synes du har fått mye ut av den redigeringen, Chris. Fin hvitfarge og glans du har fått frem. Nå vet ikke jeg hvor nær virkeligheten din redigering kommer, men komposisjonen, bakgrunnen og fargene gir en fin helhet. RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Takk for det Randi. Bilen skal være helt hvit(hvit-hvit).. Føler jeg har fått til himmelen greit, men føler også det er noe som mangler og tar gjerne imot innspill... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Det er mye som er riktig her, men som du sier, det er noe som mangler. Eller skurrer, vil jeg si. Jeg tror at du har kamera for høyt i forhold til bilen, sli kat vi ser ned på den. Og det er også mulig at du prøver å trykke inn for mye i et og samme bilde, er det bilen eller solnedngangen vi skal se på ? Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Skal du lage fint salgs-foto da? RandiA Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 For å være ærlig synes jeg den uredigerte versjonen er best. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 ... er det bilen eller solnedngangen vi skal se på ?Tom Jeg har hørt om "elg i solnedgang"...nå også som "bil i solnedgang" :!: ..du skjønte ikke den da, Tom? RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Ser den Tom.. Bildet er redigert etter "innstrukser" fra ei bok (I speek inglish, and I leerrrn it from a booook) Så for å lære noe var det her jeg startet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 For å være ærlig synes jeg den uredigerte versjonen er best. Synes den redigerte virker best jeg, den andre er for mørk og "utydelig". RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 For å være ærlig synes jeg den uredigerte versjonen er best. Hehe... Det er godt du er ærlig... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Ai ai, beklager! Jeg er vant til at utgangspunktet er til venstre, ikke høyre Beklager, leste litt fort der. Synes det ble fint Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Går greit ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå