Damp Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg var ute klokken 10 for å hente en forhåndsbestilling, jeg hadde kvittering og legitimasjon. Men de fant meg ikke på listen i datamaskinen sin. Selv har jeg betalt depositum på varen men enda så sa mannen bak disken hos spaceworld at han ikke kunne selge det til meg. De hadde spillet, og jeg hadde kvitteringen. Kan jeg kreve å få spillet? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vis du har kvittering så ser jeg ikke problemet for spaceworld. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Du har nok krav på et spill ja, prøv med en annen anstatt du Lenke til kommentar
havfal Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Om du kan fremvise kvitering på at du har forhåndsbestilt et spill, og til og med betalt depositum for det tør jeg påstå at du har krav på å få kjøpt spillet. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Problemet viser seg å være at på kvitteringen så står det "Wrath of the Lich...", og de vet ikke om det er valig eller collectors edition det står om. De har heller ikke ført meg opp på listen noe som irriterer meg grundig! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva var det du egentlig skulle ha? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvilke version av spillet var det meningen at du skulle kjøpe da? Lenke til kommentar
Damp Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Limited Edition Lenke til kommentar
havfal Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Og depositumsbeløpet er det samme for begge spillene? Lenke til kommentar
Damp Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Ja det er det, snakket med dem. Han som ordner med listene kommer klokken tolv, skal prate med han da. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Det viser seg nå at noen plutselig har brukt mitt navn og hentet varen. Hvordan i hel***** er dette mulig?? Eneste som har kvittering og legitimasjon er meg, hvordan kan de legge ansvaret på meg? Det viste seg også at jeg stod på listen allikevel og at jeg hadde bestilt Limited Edition av spillet. Det er da vel ikke mitt problem at de ikke holder mål? Hva kan jeg gjøre? (det er Spaceworld megastore i Storgata(Oslo)) Endret 13. november 2008 av Boom! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Høres ganske kjipt ut dette. Har de overvåkningskamera + tidspunkt kjøpet ble fullført er det jo bare å anmelde forholdet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Å fy faen den er kjip. Jeg har også mye problemer med de ansatte i akkurat samme butikk. Det virker ikke som de ønsker å løse problemer der. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har samme erfaring med den butikken Lenke til kommentar
havfal Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Høres ut som en latterlig gjeng. Hadde dette skjedd hos oss ville vi tatt spillet til den siste i køen og levert ut det. Men noe slikt har du sikkert foreslått? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Høres ut som en latterlig gjeng. Hadde dette skjedd hos oss ville vi tatt spillet til den siste i køen og levert ut det. Men noe slikt har du sikkert foreslått? Det hørtes da snilt ut. Å la sistemann på listen lide fordi butikken klarte å bæsje på leggen å gi ut en vare for mye. Det blir bare forflytting av problemer etter min mening. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Høres ut som en latterlig gjeng. Hadde dette skjedd hos oss ville vi tatt spillet til den siste i køen og levert ut det. Men noe slikt har du sikkert foreslått? Det hørtes da snilt ut. Å la sistemann på listen lide fordi butikken klarte å bæsje på leggen å gi ut en vare for mye. Det blir bare forflytting av problemer etter min mening. Det blir det, men da kan vel butikken bare si at de desverre ikke fikk inn like mange eksemplarer som de trodde, og da fikk selvfølgelig ikke de som sto sist. Eller foretrekker du trylling? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Spaceworld har alltid vært en skikkelig drittbutikk i mine øyne. Og ja, jeg har dårlige erfaringer med dem i tillegg til andre inntrykk. Lenke til kommentar
Necromancer911 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Ja huffa meg, lynsj hele gjengen. Har egentlig ikke hatt noe problem med dem jeg, kaskje ikke den hyggeligste gjengen men så kommer jeg ikke til butikken for å slå av en prat, skall bare kjøpe og spille jeg. Skjønner att det er kjipt å miste collectors edition da, er jo vanskelig å få tak i, men jeg har forhåndsbestilt fra dem fra før og har alldri blitt spurt etter legg. Dem regner nok med att så lenge du har kvitering og ett navn så er ikke legg så farlig, folk flest er jo lovlydige Endret 15. november 2008 av Necromancer911 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Necromancer911: Her har spillet blitt uten at kvittering for depositum er framvist, men kun navn er oppgitt., Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå