ShadowViper Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 hei. jeg lurer på om å kjøpe fabel 2. men da har jeg et par spørsmål. vis jeg skal kjøpe fabel 2, må jeg ha harddisk da og ikke minnebrikke?.. jeg så på en oblivion cover og lurer fremdeles om man må ha harddisk? hørte at man må ha harddisk vis man skal ha addons/pack til oblivion men ingenting ang at man må ha det for å lagre noe? gow2. spilt så vidt gow1 og var gøy =) litt nysgjerrig ang gow2..hmm;) Need for speed: undercover. alle need for speed spillene er jævelig digg. nå som nfs kommer ut med ny og bedre grafikk burde det være digg <3 men ang fable 2..må man ha harddisk? :s takk for svar og forståelse : D snakkes;) natur og miljø står for tur nå =) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Du må nok ha HDD for addons ja,men ikke for å lagre... Hvorfor velge? kjør på med alle de spillene Selv grabber jeg til meg det meste som ser ok ut... Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Du må nok ha HDD for addons ja,men ikke for å lagre... Hvorfor velge? kjør på med alle de spillene Selv grabber jeg til meg det meste som ser ok ut... hehe;) så man må ikke ha HDD for å spille? : D koselig da;) men da er valget fabel 2 eller oblivion? : O Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Gears of War 2 Annbefalse på det varmeste , Oblivion eller Fable 2 så er jeg neimen ikke sikker, tror jeg må si jeg syns Oblivion er hakket bedre enn Fable 2. Endret 13. november 2008 av mX Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Gears of War 2 Annbefalse på det varmeste , Oblivion eller Fable 2 så er jeg neimen ikke sikker, tror jeg må si jeg syns Oblivion er hakket bedre enn Fable 2. hehe har sansen for oblivion jeg også <3 men hvorfor ikke BEGGE?! : D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 1: Gears of War 2 2: Fable 2 3: NFSU:U Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 1: Gears of War 22: Fable 2 3: NFSU:U men noen som kunne ha laget en sammenligning mot oblivion og Fable 2? tusen takk ;D har english atm ^^ og lærern er så dum xD kan bedre engelsk enn hennes = D Vikar -_-* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå