VISTPhoto Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Når jeg starter opp pc'en normalt begynner den å "hyle" etter innlogging. Så ser det ut til at den fryser . Ved oppstart i sikkerhetsmodus går det greit og finner heller ingenting jeg mener er relevant i eventlogs. Vet at ca en mnd før dette begynte å skje ble det sølt noe drikke på pc'en, men får det ikke helt til å stemme med at dette er grunnen siden den er ok i sikkerhetsmodus. Dette hendte første gang samtidig som jeg gjorde endringer på lydsettinger pga at jeg ikke fikk lyd ut fra hodetelefonutgangen. Så, tror dere at dette kan være SW feil, reinstallere windows? Eller er det mest sannsynlig HW, og dermed sikkert hovedkortet? Lenke til kommentar
preppy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Uten å si noe sikkert tror jeg det med stor sannsynlighet er korrupte deler i maskinen din. Sånt må åpnes og vaskes umiddelbart. Lenke til kommentar
VISTPhoto Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Siden dette er en laptop, så er det vel kanskje like greit å skaffe seg en ny en nå da? Må vel bytte all innmaten i en slik en når det er noe som er ødelagt tenker jeg. Får vel en tilsvarende og sikkert bedre spec for rundt 4-5k nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå