marti9 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hallo. Hver gang jeg setter inn en CD eller en DVD, og skal prøve å få den ut igjen, får jeg den ikke ut. Det virker som den låser seg der inne. Men når jeg starter dataen på nytt, og prøver å få den ut, så kommer den ut. Jeg må med andre ord starte dataen på nytt for å få den ut, og det er ikke så gøy, for jeg pleier å ha dataen på hele døgnet. Men er det noen som vet hvordan dette problemet kan fikses? Må jeg kjøpe ny? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Vet ikke hvordan du kan fikse problemet men hvis det er et software problem kan du jo kanskje prøve å stikke en nål inn i "nød"utløsningsknappen. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Vet ikke hvordan du kan fikse problemet men hvis det er et software problem kan du jo kanskje prøve å stikke en nål inn i "nød"utløsningsknappen. ok, bruker ikke dvd-brenneren så ofte, men vil at alt skal fungere som det skal. Hvor sitter forresten denne nødutløsningsknappen? Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Det er et lite hull som du kan stikke en nål eller noe annet veldig tynt inn i og da åpner den seg. Er sa 1,5mm i diameter og sitter foran på selve chassiet på cdrommen. Hvis det er en bærbar sitter den ofte på selve skuffen som kommer ut. Endret 16. november 2008 av vi er lost Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Det er et lite hull som du kan stikke en nål eller noe annet veldig tynt inn i og da åpner den seg. Er sa 1,5mm i diameter og sitter foran på selve chassiet på cdrommen. Hvis det er en bærbar sitter den ofte på selve skuffen som kommer ut. ok. tusen takk. utrolig nok fungerer det faktisk nå. kan det ha noe med at jeg blåste ut støv fra den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå