Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Sliter med å få innstallert drivere og programmer

Anbefalte innlegg

Heisann, sitter med en toshiba equium laptop foran meg som jeg nylig har formatert og innstallert windows xp på.

Grunnen til at jeg formaterte var at maskinen var treg og vanskelig å avinnstallere programmer. Fikk heller ikke slått av maskina fra "start" må bruke "av" knappen hver gang.

Men det hjalp ikke stort å formatere. Jeg sliter nå med å innstallere drivere og programmer. Fikk lagt inn Lan driver uten problemer. Lydkort driveren startet men stoppet opp etter litt. Etter restart av maskina kan jeg prøve igjen, men stopper på samme sted. Prøvde så da skjermkortdriveren. Den stoppet også opp. Restarta maskina igjen og til min store overraskelse så var skjermkortdriveren innstallert.

Fikk flashet til siste bios, ingen forbedring.

Lastet ned pc diacnostics tool og prøvde å innstallere denne, men den vil ikke starte å innstallere engang.

Pc'en virker kjapp og grei når det gjelder å åpne mapper og diverse. Ingen bruk av prossessorkraft.

Hadde et stopp i innstalleringa av xp. etter en restart gikk det uten problemer å innstallere fra start av igjen

Noen tanker rundt dette?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takker for svar begge to. skal prøve det som er nevnt her å se hva jeg finner ut.. hvordan er det å kjøpe nytt hovedkort til bærbar og bytte det? jobb only for et verksted eller kan jeg gjøre dette greit selv? hvis det skullle komme til det punktet mener jeg.

Lenke til kommentar

Da er det nok en mulighet for at HK er defekt som Digitalis påpeker, bytte av HK til en bærbar Pc bør utføres av noen som kan dette, enten noen med mye erfaring eller firma.

Er PC'en gammel foresten? om den ikke er over 1år gammel (ikke helt 100% på det tallet)så kan den sendes som reklamasjonssak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...