RogueFreak Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Kom litt i det nostalgiske hjørnet etter å ha sett posten med gamle favorittspill Så jeg stakk i kjelleren og gravde frem noen gamle datablader (de fleste er nok dessverre hjemme hos mine foreldre tror jeg ) Noen som husker en tynn avislefse av et datablad som kalte seg "Norsk Dator Commodore Magazine"? Anyway, her et lite sitat fra en Amiga artikkel: "En 20 Mbyte, 85 millisekunders harddisk koster 6000 kroner, en 40 Mbyte, 28 millisekunders harddisk koster 9000 kroner. Ønsker man å slå hæla i taket kan man få seg en 215 Mbyte, 18 millisekunders harddisk til ca. 20 000. Amiga har en maksgrense på 0.5 gigabyte så DET vil ikke bli noe problem. I tillegg må man ha en boks med strømtilførsel som koster 3000 kroner. Prisen på hukommelses-utvidelse er et usikkert spørsmål, men ca. 2000 kroner for 1 Mbyte må man regne med." Billig sa du...og vi klager på prisene på ram idag! Er ikke så gammelt heller dette, fra april 1989. Sukk...ja de gode gamle dager Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 :smile: Godt at ting er litt rimeligere nå... Lurer å hva de hadde gitt for 60GB disken min, og Geforce 3kortet mitt den gang?.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå