DanSteff3n Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Heisann. Jeg skal ha meg ny tlf rett på nyåret. Jeg har sett å lest en del tester om at LG ku990 er en meget god tlf. Er det noen som har erfaringer med denne KU990?? Isåfall er jeg interessert i å høre hva dere synes er bra og dårlig med den. Jeg er litt fan av Touch skjermer. Men vil ikke ha HTC eller Iphone! Er det noen som er behjelpelige der ute, å vil komme med noen gode råd til meg? Mvh: Dan Steffen Endret 13. november 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Nokia 5800 Xpressmusic Dimensjoner: 11,1 x 5,17 x 1,55 cm, 109 gram Teknologi: GSM 900/1800/1900 MHz, UMTS 2100 MHz, HSDPA, Edge Maskinvare: Bluetooth 2.0, USB 2.0, A2DP, AGPS, Wi-fi Minne: 81 MB, støtte for Micro-SDHC, 8 GB følger med Skjerm: 3,2 tommer, 360 x 640 piksler Kamera: 3,2 megapiksler, autofokus Batteri: 1320 mAh Touch. Lenke til kommentar
DanSteff3n Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Nokia 5800 Xpressmusic Dimensjoner: 11,1 x 5,17 x 1,55 cm, 109 gram Teknologi: GSM 900/1800/1900 MHz, UMTS 2100 MHz, HSDPA, Edge Maskinvare: Bluetooth 2.0, USB 2.0, A2DP, AGPS, Wi-fi Minne: 81 MB, støtte for Micro-SDHC, 8 GB følger med Skjerm: 3,2 tommer, 360 x 640 piksler Kamera: 3,2 megapiksler, autofokus Batteri: 1320 mAh Touch. Er sikkert en helt ok tlf dette her. Men er ikke så fan av nokia igrunn. Hvorfor? Det vet jeg ikke. Men har bare ikke klart å skjønne disse tlf helt fullt ut. Også er det vel Symbian oppsett. Noe jeg ikke er fortroelig med:P Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Humm, liker Nokia godt selv, bortsett fra dritt servicen dem har. Til og med Posten Norge er raskere! Lenke til kommentar
DanSteff3n Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Er stor fan av Sony Ericsson. Har brukt det siden jeg var liten guttunge, (Da riktig nok bare Ericsson) Men har hørt mye fint om denne LG KU990. Så tenkte kasnkje jeg skulle prøve noe nytt.. Erfaringer? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vet bare at en kamerat av meg har den, har ikke brukt den selv. Lenke til kommentar
DanSteff3n Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har prøvd den i 5 minutter. Å den virker veldig grei. Jeg er litt betenkt over dette med å sende sms. Jeg har hatt den tlf jeg har nå i 2 mnd og har sendt 11.000meld. Dette fungerer neppe med KU990!! Men om noen har erfaringer med denne tlf. Gjerne legg ut det her Lenke til kommentar
barchettadude Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Heisann. Jeg skal ha meg ny tlf rett på nyåret. Jeg har sett å lest en del tester om at LG ku990 er en meget god tlf. Er det noen som har erfaringer med denne KU990?? Isåfall er jeg interessert i å høre hva dere synes er bra og dårlig med den. Jeg er litt fan av Touch skjermer. Men vil ikke ha HTC eller Iphone! Er det noen som er behjelpelige der ute, å vil komme med noen gode råd til meg? Mvh: Dan Steffen hej jeg har den og jeg går god for den (: beste tlf noen ganger jeg har hatt (: nå er det bra priser på denne tlf også med bindingstid (: plusser: - 5 pxl cam med blits med mange innstillinger! - vga oppløsning på video med 30 bilder i sec - qvga med 120 bilder i sec (slowmotion opptak) meget morsomt - bra redigeringsmuligheter for bilder og video - vibrasjonsbekreftelse når du trykker på skjermen - super 3g - mulighet å skrive sms med vanlig tastatur,qwerty og handskrift - muligheter for å ha 4gb minne kort selv om det står at den støtter bare 2gb - veldig bra alarmfunksjon (viktig for meg) - veldig kjekk å se film på med å bruke hele skjermen til å vise film - youtube mobil, kan se youtube snutter og sende dine egne snutter direkte til youtube - lett mobil og bra bygge kvalitet. minuser: - syns bildene mangler litt sprekere farger, blir veldig grått/blek når det er mørkt..mulig det skyldes at objektet står for nært når blitsen slår inn. - dårlig lyd på headsett når du hører musikk når det er mye støy rundt deg - skulle ha vært bedre lyd på video opptak.. høres ut som høytaleren er sprenkt på en måte men det ka jo være mine innstillinger som er feil (: - lagrer bare litt over 300 sms på innbox og sendte før du får beskjed om å slette - skjermen blir lett oppskrapet men det følger med beskyttelses plast men det medfører bare dårligere reaksjon på skjerm når du har den på. - gay styluspenn..ser ut som en eyelender!!! men den har du jo ikke bruk for uansett (: anbefaler deg tlf uansett de minusene som jeg har skrevet opp..du kan leve med de regner jeg med. ellers så skal jeg kjøpe oppfølgeren i kc910 som da har - wlan - gps - 8 mpx cam - mulighet for 8 gb minnebrikke - bedre meny - widget - pluss pluss har du vurdert den? lg kc910? ser mange dere skriver om sms på denne. jeg er ingen racer på sms..jeg skrver ikke så fort men det funker fint for meg. jeg syns denne tlf er kjapp men den er best på T9/ordbok funksjon men ikke på vanlig måte..da er den for treg pga at den bruker tid på å gjøre seg klar til å skrive neste bokstav som er på samme knapp (feks hvis du skal ha 2 a`er) qwerty bruker jeg sjeldent men det fungerer fint og raskt men synd at du må på en undermeny for å hente frem æøå. er du vant med vanlig tastatur og aldri hatt touch skjerm før så er det bare en tilvenningsak uansett..tok meg en uke så var alt i boks (: anbefales!!!!!!!!!!!!!!! besøk www.ku990.co.uk der finner dere masse info og ting dere kan endre på tlf som themes og bakgrunner osv. kjekt Endret 13. november 2008 av barchettadude Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har endret emnetittelen din litt, så den beskriver tråden litt bedre. Om noe er galt med tittelen, eller du ønsker å omformulere den må du gjerne gjøre det, men hold den beskrivende med hva slags ønsker du har til en ny telefon f.eks. Ikke kjøp KU990. Dårlig batteritid, skjermen min har begynt å bli dårlig på touch, den driver og setter ned oppløsning bilder blir tatt i av seg selv osv. Aldri LG igjen. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg fikk et 4-dagers innstrykk av KU990. Grunnen til at jeg ikke fikk brukt mobilen lenger, er fordi skjermen knuste. Den fikk et mindre, indirekte slag (gjennom bukselomma), men det var nok til at den tok kvelden. Hvis du lever et aktivt liv, eller har en jobb der du ikke sitter stille, bør du kanskje vurdere en annen telefon. Lenke til kommentar
DanSteff3n Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) kc910 kommer i midten av denne mnd?? Takk for svar folkens. Om det er flere som har noe å si om disse telefonene så del det med oss andre:) kc910 hadde vært en mulighet kanskje.. Hvor mye vil denne ligge på med nonstop abo? Noen som har peiling? Endret 13. november 2008 av Japse-racing Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg foreslår Samsung F480 (Touchwiz). Dette er lillebroren til i900 Omnia - men er ingen smart-telefon. Touchskjerm - er berøringsfølsom og ikke trykkfølsom - dvs ingen stylus, ingen bruk av tlf med hansker. MÅ berøres av bar hud. Kamera er 5 MPX, men jeg synes ikke det tar SÅ bra bilder, så anbefales ikke som kameratelefon. Widgetmenyen er primært det som selger denne telefonen, det og taktil tilbakemelding når du trykker. (det er fancynorsk for "den dirrer når du taster"). SMS-skriving går glitrende, jeg har aldri skrevet SMS så fort noen gang på noen telefon, og jeg har ligget på mellom 500-1500 SMS/mnd det siste året... Minnekortstøtte, HSDPA, etc. Ganske standard mobil i hardware, men desto mer fancy i design. Pris rundt 3000 uten abonnement. (supertilbud på cdon: 2999 for tlf i rosa, og da får du med Sex and the City 18 DVD skoeske) Lenke til kommentar
DanSteff3n Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Lest en del om kc910 nå. Tror nok valget faller på denne etter nyttår:) Virker som en meget bra tlf. Bare den ikke blir aaaltfor dyr med nonstop abo da:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå