Bersagel Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har nettopp gått fra N95 til N96. Problemet er at jeg ikke finner den normale Nokia meldingstonen som har vært standard på Nokia mobiler i nesten alle tider Kan virke som pirk, men sliter med å reagere på noe annet enn det jeg har hatt de siste syv årene. Noen som kan hjelpe? Noen tips til hvordan jeg kan få tak i denne meldingslyden? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Den finnes nok garantert på nettet et sted, bare du google litt. En annen måte kan være å overføre den fra den forrige telefonen din. Eller kanskje du skal gjøre dine medmennesker en tjeneste og finne en annen ringetone. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har nettopp gått fra N95 til N96. Problemet er at jeg ikke finner den normale Nokia meldingstonen som har vært standard på Nokia mobiler i nesten alle tider Kan virke som pirk, men sliter med å reagere på noe annet enn det jeg har hatt de siste syv årene. Noen som kan hjelpe? Noen tips til hvordan jeg kan få tak i denne meldingslyden? ja jeg og ønsker den. den som er på n96 meldingstone 1, den er så lav syns jeg. vanlig når jeg har ringelyden eller hvor høyt, må nesten ha på 6 streker for at det er høyrt. andre nokia er det høy lyd i ring og melding om jeg bare har den på 3 eller 4 streker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå