SirAnderz Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Har nå sittet og tuklet i laaaang tid med et design - som jeg syntest er nå kjempefint, men jeg er ikke ferdig enda da. Trenger litt tilbakemeldinger osv. http://www.explotionchurch.com/anders.expl...tionchurch.com/ Viss du har et øye for detaljer ser du på logoen og helt nederst at det er en plass der det ikke er grids, skal selfølgelig fikse dette og jeg har ikke satt inn logoen jeg bruker, derimot - viss du er flink med grafikk, så skal du få lov og lage en Drage viss du vil Jeg skal også midtstille hele siden, knappene i menyen også. Så har jeg tenkt på og lage en liten "nyhets" boks i høyre side - dvs bygge på litt -. Hva tror dere om dette? Dere som ikke har skjønt det - så skal dette være en hjemmeside der jeg og noen andre tilbyr webdesigning osv. Håper jeg kan få noen tilbake meldinger om hva jeg kan forandre på og hva som var positivt/negativt. mvh Anders Drage Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 ganske bra design.. Men ann va litt mørk, og bakgrunnen passa ikke med bakgrunnen på bilda... Men ellers va det ganske bra! :wink: Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Var ganske bra, men synes det var bittelitt mørk. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Litt "buggete" på Mozilla 1.3 og Internet Explorer 5.2 under Mac OS X. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Siden var kjempe lekker, fet side! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Ja jeg har hørt at det er litt mørkt.. Kan du litt lenger oppe sende meg en screenshot av hva som var gale i mozilla? Noen forslag til andre farger? mvh Anderz Lenke til kommentar
mamort Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Kan bli en bra side det der. Trenger lysere farger og et fint banner/logo så blir det bedre. <menu> og </menu> vises _svært_ dårlig. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hva om "teksten som er der bare for å teste alt alt funker fint" hadde vært plassert litt lenger til høyre? Og kanskje den kunne ha vært en mørk, mørk blå farge istedetfor helt svart? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Tekst bør stå på lys bakrunn. Har du kibba mønsteret til hw.no til bakrunn? :wink: Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 nei... fins en enkel guide for og lage grids - så det mekka jeg i photoshop. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Har du kibba mønsteret til hw.no til bakrunn? :wink: Har du seriøst aldri sett andre sider med "griddete" bakgrunn? Kan vel nevne 2advanced...som hadde det lenge før hw.no BTW: Jeg tror ikke det heter Portofølje, jeg er 90% sikker på at det er Portfølje... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 jepp det heter det sikkert.. skal skifte på det.. Lenke til kommentar
alexholm Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Eller kanskje portefølje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå