Gamer93 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Har registrert en konto og er online med Xbox Live(Har lastet ned sanger til GH osv] Kjøpte Xbox'en i dag og er kanskje litt noob, så jeg har et spørsmål. Når jeg prøver å gå på Xbox live inne på guitar hero 3 så får jeg denne beskjeden: ''The current gamer profile is not enabled for xbox live multiplayer gameplay'' **Trenger hjelp!** Endret 12. november 2008 av Gamer93 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Du trenger Gold-abonnement for å spille online, dette koster ca 500,- i året. Jeg regner med at du bare har Silver? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er korrekt det som -drugiS- skriver, men har du kanskje sånn 48timers gold greie? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Du trenger gullmedlemsskap for å spille multiplayer. Det du har nå er standard sølvmedlemsskap, og med det kan du bare laste ned demoer og slikt fra Xbox Live Marketplace. Gullmedlemsskap koster $$$. Du kan kjøpe kort som varer i 3/6/12 måneder i butikk (f.eks. GAME eller Gamestop) eller direkte fra MS online. Sistnevnte er sikkert billigst. Les mer på xbox.com eller Wikipedia Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 man har da sånn 1mnd gratis når man først registrer en konto på Live Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Fant ut at jeg hadde sølvmedlemsskap. Synd at man ikke får spille online gratis da Er man nødt til å kjøpe slike poeng med penger? Hadde tenkt å skaffe meg sang-pakker til guitar hero men de kostet jo 500 poeng osv Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Da må han kanskje aktivere det. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det følger vanligvis med 1 mnd gratis Gold på de første 3 Silver-kontoene som blir opprettet. Rart at du ikke har fått dette. Har du kjøpt boxen brukt eller ny? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Denne gratismåneden skal få med en gang du oppretter profilen din. Jeg har opprettet 4-5 profiler på min maskin, og hver gang har jeg fått 1 måned gullmedlemskap. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Kanskje jeg har registrert feil:S? kan noen hjelpe meg å registrere? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Første gangen må du trykke på upgrade to gold. I ekte dealer ånd er det gratis første gangen! Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 : S måtte betale første gangen jeg.. jaja. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Kanskje jeg har registrert feil:S? kan noen hjelpe meg å registrere? Følg DENNE guiden 100% og det skal fungere. (Viktig at du gjør ALT slik det står der!!) EDIT: Vel og merke fungere nok dette bare hvis boxen er ny. Ettersom det bare er de 3 første kontoene man registrerer opp mot Live som får 1 måned gratis Gold. Endret 14. november 2008 av ~Leakim~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå