Andrull Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor vente på 3,5" når du bortsett fra rent utseendemessig så er de helt like. kan jo hende det kommer flere 3,5" etter hvert, men tror ikke det er noe stort satsingsområde. Ikke fordi de ikke komemr til å bli brukt i stasjonære, men fordi du like greit kan bruke et festeadapter eller lignende. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Siden jeg blei ignorert første gangen prøver jeg igjen... Du kan jo bare legge de løst i kabinettet. SSD tåler det fint, og det vil ta mindre plass enn hvis du bruker adapter. Jeg har gjort det med mine. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Joda, såklart er det fullt mulig å bare legge den i kabinettet. Du ble forresten ikke ignorert, men skøv din løsning under "kan bruke et festeadapter eller lignende.". Problemet med å ha det liggende er naturligvis om du skal flytte på PCen (så blir det mer styr), eller om du glemmer at noe sitter løst og harddisken faller ned. Harddisken tar nok liten skade, men andre komponenter er svært sarte for å få en harddisk i metall fallende oppå seg, som igjen kan skape kortslutning eller det som værre er. Ligger den på bunnen er det ikke noe problem (om man ikke legger maskinen ned) slik at den faller over f. eks hovedkortet. Så lenge du er forsiktig og ikke glemmer deg, så er det null problem. Men kjøper du Lian-Li kabinett så vil en kanskje at alt skal ligge å flyte i kabinettet, samt at du lett skal kunne flytte på PCen uten å være redd for å skade den. personlig så mekker jeg meg bare et feste. Som om det skulle være det minste problem her på jorda. Å spare opp penger til slike godskader derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå