phnx85 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 En kompis av meg har en XP2100+ og GeForce4 Ti4200 og han får gjennomsnittlig 25FPS og en god del skip. Er dette normalt på en slik ny maskin? På min gamle pc (Duron 750, GeForce 2 MX 200) så ligger jeg på det samme. Finnes det noen "FPS Fix" til D2 eller må han bare leve med det? Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Har han nyeste update? Kjører han Direct 3d? (han bør kjøre Direct Draw, ettersom Direct 3d lett kan få hvilken som helst maskin ned i under 10 fps på enkelte plasser) Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Dette er veldig rart, jeg har amd 2000+ og samma skjermkort og jeg kjører med all finstasen på i Diablo 2. Har ikke hatt noe problemer i selv de mer intense kampene i tronrommet til Baal med en necro tilstede. MEN, jeg kjenner folk som har sliti mye med D2 som har god maskin. At det bare plutselig restarter maskinen eller at en detter ut i desktop. Begge tinga har vi ikke finni grunnen til. Merkelig, det er jo ikke egentlig et krevende spill etter dagens målestokk. Hvis kompisen din finner ut hva som var galt, så inform mer her please. ..kom bare på en ting helt til slutt, han har vel directx? Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 en ting, med mitt gforce 2 gts pro 64 mb ddr, så hadde jeg ingen problemer med d2, etter jef installerte mitt gforce 4 to 4400 128 mb ddr, så sliter den skikkelig enkelte plasser, spesielt i nærheten av vannet i act 3 Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 en ting, med mitt gforce 2 gts pro 64 mb ddr, så hadde jeg ingen problemer med d2, etter jef installerte mitt gforce 4 to 4400 128 mb ddr, så sliter den skikkelig enkelte plasser, spesielt i nærheten av vannet i act 3 Du må kjøre Direct 3d...som jeg nevnte ovenfor, så forårsaker D3D stor lagg, på enkelte steder i spiller. Jeg kan nevne de plassene laggen oppstår (som jeg kommer på i farten): visse plasser langs vannet i jungelen i act 3, på Diablo sitt pentagram (der han spawner), ved trappa ned til Larzuk i Harrogath og når du dreper Shenk the Overseer i Bloody Foothills, så kommer det så mange eksplosjoner/spells av ulik art, at alle decals forsvinner hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå