Marius_J Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Skal brukes for det meste til gameing. Har prøvd siberia en god del og liker de veldig godt. Hvordan er Pc350 i forhold til disse? Er det verdt 500 kr exstra for 350pro settet? Til slutt er lyden lik på siberia og 5H? -Marius Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vil tro det er mye bedre lyd i Pc350. Bare lest omtaler eller kommentarer fra andre et det er det beste headsetet de noen gang har hatt. Sennhesier er jo også kjent for kvalitet og brilliant lyd. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 hvordan vil pc350 pro fungere med et steelseries 5h USB lydkort? Jeg har bare hatt 5h USB headsett så lenge jeg har hatt den nye pcen min som bare har integrert lydkort så derfor lurer jeg veldig på dette om det fortsatt vil være 1300 kroners lyd uten et eget lydkort (alts et som ikke er USB lydkortet jeg allerede har). btw til trådstarter så anbefaler jeg ikke 5H... Min erfaring er at den har veldig dårlige ledninger, dessverre. Jeg har hatt 3-4 stykker og de har alle fått problemer med ledningene etterhvert. Noe som er veldig synd ettersom jeg har vært veldig fornøyd med 5H'ene ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå