trillebår Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hepp. Jeg sliter med en kneskade som gjør at jeg ikke kan sykle, løpe, osv. Det er såpass ille at spaserturen til og fra skolen på 20min blir nok for knærne. Så da lurer jeg på om det er mulig å trene kondisjon uten å bruke beina? Padling, er egentlig det eneste jeg kommer på, men sesongen er litt over kan man si... Ellers har jeg prøvd romaskin, men man bruker en del bein da og. Forslag? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Du kan jo svømme kanskje? Det tar hvert fall ikke så hardt på knærne. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 romaskin hvor man bare bruker armene kan muligens hjelpe litt på kondisen Lenke til kommentar
Finne Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har du prøvd å "løpe" i et svømmebasseng? Legger en flytevest over skuldrene dine som gir deg muligheten til å løpe i vannet. En øvelse som er brukt spesielt ofte av håndballspillere som har blitt utsatt for avrevne korsbånd. Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Boksebag? Er litt kondis i det? Du blir i allefall godt sliten av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå