Gå til innhold

Trøbbel med cs i Ubuntu

Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-U4NJ3Omm

greide ikke å finne noe svar på lignende problem, så tenkte jeg skulle spørre her.

Jeg bruker Wine til å kjøre cs i Ubuntu via c:/ for jeg har installert det i windows. Har aldri fått til å installere det i Ubuntu og spille det, så tenkte jeg skulle kjøre det fra c:/

Det fungerer forsåvidt helt ok, men det er bare ett problem. Alle karakterene i spillet er svarte. Også hånda mi og pistolen er uten farge.

Har Ubuntu 8.10

Edit: Det funka fint på en server nå, men så klikka det igjen. Dette er da meget rart.

Virker foresten også som om linux lærer seg å kjøre spillet etter hvert? I starten gikk det ikke an å starte det en gang, men har gått bedre og bedre for hver gang jeg har starta det.. Dette er rart!

Edit2: Dukka opp et nytt problem. Jeg går inn på en server og etter ca. 2 sek så låser spillet seg helt, og jeg må restarte maskina, men karakterene er ikke svarte lenger.

Edit3: Hadde vært digg med svar. 51 visninger, men ingen svar :( ingen som vet noe?

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Får samme problemet når jeg bruker playonlinux.. Kommer innpå servern, av og til ser jeg karakterene bra, men etter noen sekunder fryser hele pcen seg, også må jeg restarte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...