Gå til innhold

Kvalitet på billig ram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes masse forskjellig i de billige prisklassene. Sier seg nesten selv.

Hvis du ikke overklokker så kan det vel for det meste være det samme hva du velger. Kanskje en fordel med en CAS2 modul.

Hvis du overklokker derimot, så er det jo like greit å kjøpe noe du vet duger. Det er alltid kjedelig å lete etter flaskehalser i systemet, og kan du luke ut rammen som problem så er du kommet et stykke hvertfall.

Nå er det jo noen billige brikker som av og til duger til seriøs overklokking, men da er det vel om å gjøre å være heldig. Jeg er sjelden heldig, derfor betaler jeg ofte prisen for det som jeg vet er g0000d.

Dr3

Lenke til kommentar
hvis det er geil rammen du sikter til så er det veldi bra ram

Ja det er Geil rammen jeg sikter til!

Men kan denne rammen kombineres med min kingston ram 266mhz når denne geilr rammen kjører på 333mhz?

Lenke til kommentar

Men kan denne rammen kombineres med min kingston ram 266mhz når denne geilr rammen kjører på 333mhz?

Ja, den kan kombineres, selv om det generelt er best å ha rambrikker av likt merke i PC'n.

Lenke til kommentar

Ja, den kan kombineres, selv om det generelt er best å ha rambrikker av likt merke i PC'n.

Ekke sikker men tror det ikke er SÅÅ farlig med forskjellig merke, men det er viktigere med samme bus-hastighet.

Det skal gå grett med de to sammen, men tror begge blir jobben ved 266mhz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...