Gjest Guest_konge_* Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hei, rett på sak En dag kan hun være helt vill etter meg, mase og mase og vil finne på noe, men neste gang.. La meg komme med et eksempel : MSN-samtale: J: HEI H: hei du... ____________________ Ingenting mer skjer. Det er egentlig derfor jeg ikke tørr å gjøre noe mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hun ønsker at du tar initiativet. Så , neste gang du snakker med henne så kan du spørre rett ut om hun har lyst til å finne på noe så får du bare la det gå sin gang. Selvsagt er du selvsikker og tror hun er helt gal etter deg så er det jo å bare be henne hjem til deg direkte. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kjør på. Du må ta styringen og bevise for henne at du har guts og at du er mann. Blir du avvist så er det bare å kaste seg over neste offer. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Neste gang hu sier hei på msn så kan du jo vente en halvtime før du eventuellt gidder å svare, la hu få smake samme medisinen sjøl. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 dumt tips, gutta burde ta iniativ.. Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 dumt tips, gutta burde ta iniativ.. Vel, det kan jo diskuteres. Gutter skal langt ifra ta initiativ hele tiden, spørs jo på hvor langt man er kommet, men kan være bra av gutten helt i starten og vise hvem som er hvem. Men til trådstarter vil jeg si at du burde bare kjøre på og spørre om å finne på noe e.l, men ikke ta initiativ hver gang. Får du avslag om du spør, så la det være med det..ikke gnag videre. Se andre veier, også tar hun aller mest sannsynlig kontakt med deg, siden du ikke gjorde noe mer utav å få avslag..forbeholdt at hu er interesert:p Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Mange jenter som liker best at guttene tar initiativ, og derfor er veldig passive. Det verste som kan skje er jo at hun sier nei, og da slipper du jo å bekymre deg mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå