ganilsen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hei. Har nylig fått satt sammen en ny stue-pc. Har hatt store problemer med å få denne til å sende bilde til tv gjennom forsterkeren min. Det som er saken er at allt fungere fint med en analog skjærm. Men så fort jeg kobler pc-reciver-tv med hdmi så begynner problemene. I starten var det slik at det hele fungerte greit så lenge skjærm og reciver stod på hele tiden mens pc'en var på. Om jeg gikk ifra pc'en på, men skrudde av skjerm og reciver, så resulterte dette som oftest i minimal oppløsning (640x480) når jeg skrudde på tv og reciver igjen. Dette problemet har nå utviklet seg til å ikke ville sende noe signal gjennom reciveren. Fikk til 800x600 et par ganger, men full hd har vært umulig siste uken. Når jeg prøver å kjøre tv og reciver som utvidet display (altså som en skjerm nr 2) begynner den analoge skjærmen (denne er kun tilkoblet for test) å "blinke". Dette stopper med en gang jeg skrur av tv eller reciver. Håper dette var en god forklaring av problemet. Trenger virkelig hjelp her. Har virkelig ingen idè lenger. Av relevant utstyr er det; - Media Center med 2x ATI Radeon 4670HD med overgang fra dvi til hdmi. - Denon 3808 reciver - LG 50PF95 - Windows Vista Home Premium Si ifra om mer info behøves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå