Lypsyls Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja ka som trengs ut av penga, hvilket grafikkort kort ?? : Pris-klasse på alle spillan som kommer i en litten liste lenger ned ?? Hvilket kort anbefaler dere ?? Saint Row GTA San Andreas/ IV Red Alert 3 Test drive unlimited Grid Empire earth 2 / 3 når det kommer Counter Strik, vet at det ikke krever mye, men tar det med alikavell Det var lista. Håper på svar nu, det her blir nesten som grunnmurn til min pc MVH Isak Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 TA en titt på dette. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Så der, men hvilken pc kan du anbefale da ?? Jeg har ikke så mye budgett det blir det som passe mine behov best, men trenger ikke nokka beste grafikk mesig. Edit : men jeg har ikke 10 tusner av kroner, men over 10 tusen kan den koste Endret 12. november 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg mener denne er et meget godt alternativ. Den kjører Far Cry 2 på Very High, noe som er veldig bra for en bærbar maskin.. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Okei den så veldig bra ut. Den er nok en veldig sterk pc til den prisen, men kordan e Far Cry 2 på grafikk tungt og kjøre ?? Må spørre når jeg ikke er så mye inn på dette. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 FAr Cry er et helt nytt spill med reletivt tung grafikk, du klarer å kjøre alle de spillene du ramset opp uten problemer.. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Okei Da blir det den sikkert Og når den er kjøpt blir det leiting etter tlf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå