Kvanli Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hei! Tenkte jeg skulle kjøpe en distortion- eller overdrivepedal (eller hva det nå enn heter) til gitaren min. Jeg har en 100 watts forsterker og en elektrisk gitar (fender stratocaster) Jeg har tenkt å ha forsterkeren innstilt på clean lyd, og bruke pedalen til å fuzze ting litt til. Liker å spille Metallica, In Flames, Nirvana, AC/DC, og Dire Straits Anbefalinger? Krav: billig passer mitt behov helt enkel pedal uten 1000 fancy innstillinger På forhånd takk! Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hei! Tenkte jeg skulle kjøpe en distortion- eller overdrivepedal (eller hva det nå enn heter) til gitaren min. Jeg har en 100 watts forsterker og en elektrisk gitar (fender stratocaster) Jeg har tenkt å ha forsterkeren innstilt på clean lyd, og bruke pedalen til å fuzze ting litt til. Liker å spille Metallica, In Flames, Nirvana, AC/DC, og Dire Straits Anbefalinger? Krav: billig passer mitt behov helt enkel pedal uten 1000 fancy innstillinger På forhånd takk! se om du finner noe informasjon om ARIA Hardrock pedal har en slik selv..den har 4 instillinger for å vrenge lyden..på min 250W forsterker låter det rimelig fett:) betalte vel omlag 600kr for den Lenke til kommentar
Pigeon Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hei! Tenkte jeg skulle kjøpe en distortion- eller overdrivepedal (eller hva det nå enn heter) til gitaren min. Jeg har en 100 watts forsterker og en elektrisk gitar (fender stratocaster) Jeg har tenkt å ha forsterkeren innstilt på clean lyd, og bruke pedalen til å fuzze ting litt til. Liker å spille Metallica, In Flames, Nirvana, AC/DC, og Dire Straits Anbefalinger? Krav: billig passer mitt behov helt enkel pedal uten 1000 fancy innstillinger På forhånd takk! Til Nirvana = Boss DS-1 eller en EHX Big Muff En EHX Big Muff er lett å bruke og du har muligheter til litt forskjellige distortion/fuzz, så den passer kanskje bedre? Jeg har DS-1 og big muffen og jeg elsker begge Endret 12. november 2008 av Pigeon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå