:---{D Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har en trådløs router (D-Link DI-524UP) som har fungert ganske godt i en stund nå. Men da jeg fikk meg printer trykka jeg på reset-knappen etterom at jeg hadde glemt passordet for å logge inn på den. Det som er nå er at jeg rett og slett ikke får nett. Når jeg kobler en kabel med nett (som jeg vet at har nett, da jeg har testet uten routeren) inn i WAN-delen bak sender den ikke nettet. Jeg kan logge meg på nettverket, og det fungerer som et nettverk, men jeg kommer ikke på internett. Noen tips? Jeg føler at jeg har gjort alt nå, men er mulig at jeg har oversett noe dumt. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har hatt nokka sånt problem, men han IT-mannen fiksa det (familie vet du) Sånn sett har jeg ikke peiling på sånt, men vet at det kan ta tid Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det spørs hva som står foran routeren. En mulighet er at du har et modem & PPPoE. Da må du lage pålogging i router med PPPoE, bruker og passord. En annen mulighet er at du har et kabelmodem og endret macadresse når du resatte modem. En tredje mulighet er at routerens ipadresse endret seg slik at du fikk konflikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå