MrL Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har nå kommet fram til at det er antakligvis disse 2 bilene det står mellom Audi A4 eller Golf Innvendig synes jeg Golfen ser penest ut, mens utvendig så audien(tror jeg ). Er 18 i begynnelsen av januer, og har nettopp begynt med kjøretimer(litt sein ut men men), så regner med at det blir et bilkjøp i løpet av kort tid. Noen som har noen innvendinger? Er usikker på jeg skal velge .. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Syns det var fin pris på den A4en. Hvis du har prøvekjørt begge så har du vel kanskje en formening om hvilken som er best å kjøre. Nå koster jo golfen 10.000 mer også. Trenger du den ekstra plassen man får i en a4? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Syns det var fin pris på den A4en. Hvis du har prøvekjørt begge så har du vel kanskje en formening om hvilken som er best å kjøre. Nå koster jo golfen 10.000 mer også. Trenger du den ekstra plassen man får i en a4? Bilene var bare eksempler, begge ligger for langt unna til at jeg kan kjøpe noen av dem. Alikevel ligger de sånn nogenlunde på samme pris, og hvis jeg venter litt kan jeg nok finne noen til like bra pris her og. Jeg har ikke prøvekjørt noen av de, så det har jeg ingen formening om. Om jeg trenger den ekstra plassen vet jeg egentlig ikke, men det er jo alltid digg med bra plass da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Plassen inni bilene er nok ganske lik, ikke så mye forskjell i baksetet heller. Bagasjerommet på A4 er større enn i Golf, men er ikke så lett å utnytte fordi åpningen er mindre. Var jeg 18 og skulle ha min første bil, ble det Golf. Men det er du som skal velge, den første bilen er spesiell. Endret 12. november 2008 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har kjørt begge mye, rikitgnok 1,9 tdi på A4-en, og synes Golfen virker mer moderne inni. A4-en virker nesten mer som den gamle Golfen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå