Oisann_123321 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Heisann. er 182 cm høy, veier 76 kg og tynn og slank som faen. Ikke morro. Anyways. Hvordan bli "sterk" (ikke MASKIN liksom, men noe anna enn tynn som en spiker...) uten aparater/treningsstudio? Sit-ups + push-ups hver dag, holder det? Og JA! Jeg aner ikke hva jeg snakker om..... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Spis mye mat og ta kroppshevinger og armhevinger. Kroppshevinger: http://www.building-muscle101.com/images/u...-chin-up-ad.png Lenke til kommentar
Oisann_123321 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Det der så da "treningsstudio/apparat"-aktig ut... Men ok. Spise mye, trene push-ups. Hvor mange push-ups hver dag? Endret 13. november 2008 av Oisann_123321 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 så det treningssenter aktiv ut? alt du trenger er en stang i taket, eller om du har åpen trapp til annen etasje eller garasje med frie bærebjelker Lenke til kommentar
Oisann_123321 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Har ingen av delene. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 kan sette opp en stang i en dørkarm, da får du ikke tatt chins, men bedre enn ingenting Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Blir ikke sterk uten økt belastning. Kom deg ut i skogen, løft store steiner over hodet, ta knebøy med stokker på rykken, mulighetene er uendelige! Skal du ta pullups og pushups burde du ihvertfall holde på noe tungt med føttene og legge noe på ryggen. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det kommer jo helt ann på hvor sterk man er fra før? Jeg klarer fint 10-20 pushups selv, når jeg nærmer meg 30 så blir det bånnstopp. Jeg sier bare, ta så mange vanlige du orker, med mindre du kan ta uendlig Lenke til kommentar
Oisann_123321 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Det kommer jo helt ann på hvor sterk man er fra før? Jeg klarer fint 10-20 pushups selv, når jeg nærmer meg 30 så blir det bånnstopp. Jeg sier bare, ta så mange vanlige du orker, med mindre du kan ta uendlig Pff. Det klarer jo jeg og ^^ Men allikevel ser jeg ut som en pingle...merkelig det der! Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 No offence, men at du klarer bare 10 - 20 push-ups tilsier nettopp at du ikke skal se muskuløs ut Ta en titt på disse linkene. De to første er et treningsprogram med bare kroppsvektøvelser, og den andre er en samling av artikler om kroppsvektøvelser. Klarer du ikke push-ups med en arm så kan du trene vanlige i stedet. Lykke til! http://www.bodybuilding.com/fun/mahler57.htm http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=459685 http://www.dragondoor.com/articler/mode2/Workouts Lenke til kommentar
blom93192 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 for å bli sterk uten å begynne på noen treningsenter, burde du være aktiv: Jogge, Sage, Padle, klatre og spis sunt:D Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du kan jo for eksempel kjøpe deg noen manualer og Lenke til kommentar
geebs Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Ta pullups/chins. Finn ett eller anna å holde tak i, et fotballmål (som ikke tipper), en gren, hva som helst. Bruk så lite underkropp som mulig og dra hodet over henda dine. Da trener du både rygg og biceps, bredere grep = mere rygg, smalere = mere biceps. Samme gjelder for pushups/armhevninger. Smalere grep = triceps, bredere grep = bryst. Ta max antall repetisjoner og 3 set. Gjør dette også med situps også har du en veldig enkel treningsøkt. Dette er på ingen måte en fullstendig rutine, men treningsstudio er veldig overvurdert. Jeg ser utrolig mange der som bare flyr og kuker rundt og kunne spart seg de 4-500 kronene i måneden, gjort noen andre øvelser hjemme i stua og oppnådd det samme resultatet. Et siste tips... rule of thumb er: flere reps = mer volum, færre reps = mer styrke... Ville ikke vedda venstre hånda mi på denne påstanden, menmen... EDIT: PS: Bli kreativ.. Alt rundt omkring deg kan du bruke til en eller annen øvelse. Senga, stoler, sofaer, krakker... Prøv deg fram, får du vondt burde du stoppe, men er en øvelse ikke ubehaglig å gjøre og den tar tak så er det jo ingen grunn til å ikke gjøre den... Endret 17. januar 2009 av EloX Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 gå ut i skauen, plukk opp en relativt tung stokk og deng løs på et tre til du ikke orker mer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kjøp deg et par hånd vekter til en billig penge og se og lær fra han karen her http://www.youtube.com/user/scooby1961 Masse gode øvelser du kan gjøre hjemme i din egen stue med et par vekter bare Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det kommer jo helt ann på hvor sterk man er fra før? Jeg klarer fint 10-20 pushups selv, når jeg nærmer meg 30 så blir det bånnstopp. Jeg sier bare, ta så mange vanlige du orker, med mindre du kan ta uendlig Pff. Det klarer jo jeg og ^^ Men allikevel ser jeg ut som en pingle...merkelig det der! Prøv å gjøre pushupsene sakte, og jeg mener sakte. Jeg selv synes dette er bra og med korte pauser, som vil si pausen varer så lenge det svir i musklene. Når du merker at verken tar av tar du ny rep. hehehe, jeg liker å plage musklene mine veldig, men føler at det gir resultater. Prøv også å variere med armbredder og sjømannsarmhevinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå