Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Skaffe meg Cresco Car?

Allsopn

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer å skaffe meg Cresco Car siden det er 4% rabatt på drivstoff.

Men bare sånn at jeg har forstått det riktig, det er sånn at det ikke koster noe å ha/bruke Cresco Car (selvfølgelig utenom det man fyller for) hvis man betaler regninga i tide?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cresco Car har ingen årsavgift, og heller ingen unødvendige avgifter dersom du betaler ned kreditten i tide. På de fleste kredittkort er dette rundt 40-50 dager. I teorien er dette kredittkort som kan "gi" deg penger ved at du får rabatter på bensin o.l.

Andre kredittkort kan ha årsavgift, men stort sett alle er gebyrfrie dersom man betaler ned i tide.

Lenke til kommentar

det er flere slike kort i omløp ,har selv et Kash kort, der jeg får 4% avslag på bensin ,har vel spart et par hundrelapper siden jeg fikk det..

kona har et statoil mastercard, og her er det også spart noen hundrelapper,

betaler du innen fristen og har alt i orden , vil du spare litt, er ikke snakk om mange penger.

glemmer du å betale et par ganger i åretog får purregebyr , vil dette kortet plutselig koste deg penger.

lar du regningen rente seg så har du tapt og kort utleier har vunnet slaget :D

Lenke til kommentar
det er flere slike kort i omløp ,har selv et Kash kort, der jeg får 4% avslag på bensin ,har vel spart et par hundrelapper siden jeg fikk det..

kona har et statoil mastercard, og her er det også spart noen hundrelapper,

betaler du innen fristen og har alt i orden , vil du spare litt, er ikke snakk om mange penger.

glemmer du å betale et par ganger i åretog får purregebyr , vil dette kortet plutselig koste deg penger.

lar du regningen rente seg så har du tapt og kort utleier har vunnet slaget :D

Jeg har selv et cresco car. Får en ålreit rabatt, ikke av de beste.

Kash ligger på 5 % rabatt, men der kreves det at du er minst 23 år.

Har snakket med dem og det var visst bare sånn det var, kunne ikke omgå den regelen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg har hatt både Cresco CAR (avsluttet) og Kash VISA (brukes ivrig). Cresco gir 4% på bensin (etter de 3 første mnd), Kash 5 % på alt du kjøper på en bensinstasjon over hele verden (ihvertfall der jeg har prøvd, eneste stedet det hittil ikke har funket på var en suspekt BP-stasjon i Cadiz i Spania). CrescoCar (da jeg fikk det) funket kun ute på pumpene. Kash funker både ute og inne, og kan kombineres med coop- eller trumf-kort, slik at du får rabatten der i tillegg. Jeg får dermed nesten 1 krone pr liter i rabatt når jeg bruker kash.

Edit: Ser at Kash setter ned rabatten til 4% fra 01.12.2008: http://www.kash.no/templates/Page.aspx?id=249

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar
Jeg har hatt både Cresco CAR (avsluttet) og Kash VISA (brukes ivrig). Cresco gir 4% på bensin (etter de 3 første mnd), Kash 5 % på alt du kjøper på en bensinstasjon over hele verden (ihvertfall der jeg har prøvd, eneste stedet det hittil ikke har funket på var en suspekt BP-stasjon i Cadiz i Spania). CrescoCar (da jeg fikk det) funket kun ute på pumpene. Kash funker både ute og inne, og kan kombineres med coop- eller trumf-kort, slik at du får rabatten der i tillegg. Jeg får dermed nesten 1 krone pr liter i rabatt når jeg bruker kash.

Edit: Ser at Kash setter ned rabatten til 4% fra 01.12.2008: http://www.kash.no/templates/Page.aspx?id=249

Man får rabatt på Cresco også enten man betaler ute eller inne, så får rabatt på burgeren også, men kan nok ikke kombineres med Coop-kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...