knappapap Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Bildet av den lille stubben med mose på er tatt forige lørdag, Bymarka, Tr.heim Nikon D80, 50mm f/1.8 + polariseringsfilter neste bilde ble tatt i dag på vei til skolen. Nikon D80, 50mm f/1.8, litt etterbehandling i photoshop cs3 Endret 12. november 2008 av knappapap Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det første bildet var utrolig bra! Jeg rettet fokuset mitt der du sikkert ville at jeg skulle sette fokus (på den trerota). Og fargene var fantastiske Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bildene er for store. Jeg orket ikke se på dem i full størrelse. Foreløpig ser jeg kun på thumbnailene, og da får jeg en følelse av at bilde nummer to har kommet ut av motivet i bildet nr. 1.... Resize bildene, så skal jeg ta en ny vurdering... Lenke til kommentar
knappapap Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Det første bildet var utrolig bra! Jeg rettet fokuset mitt der du sikkert ville at jeg skulle sette fokus (på den trerota). Og fargene var fantastiske takk skal du ha! Bildene er for store. Jeg orket ikke se på dem i full størrelse.Foreløpig ser jeg kun på thumbnailene, og da får jeg en følelse av at bilde nummer to har kommet ut av motivet i bildet nr. 1.... Resize bildene, så skal jeg ta en ny vurdering... jeje. de er ikke så store når du trykker på menokå, hvordan lager jeg de mindre? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 menokå, hvordan lager jeg de mindre? Ta en titt her. Når det gjelder bildene. Likte egentlig begge. Falt kanskje ekstra for det siste. En smule abstrakt og utrolig herlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå