mohansno Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har brukt nedlastingsprogrammet Utorrent i flere år og det har fungert knirkefritt. Jeg har heller aldri forandret noen av instillingene det kom med. Jeg har brukt programmet samtidig som jeg har surfet på nett (som regel med Opera) uten at det har gått ut over hastigheten på surfingen. For tre uker siden begynte det å gå utrolig tregt med å surfe på nettet etter at jeg hadde satt igang Utorrent. Det kunne ta oppimot 10 minutter å få lastet opp en helt vanlig nettside. Siden har jeg hatt dette problemet. Har prøvd diverse: Startet om nettleseren, prøvd en annen nettleser, oppdatert til nyeste versjon av Utorrent. Ingenting har fungert. Det eneste som fungerer er å avslutte Utorrent for så å restarte PCen. Eller å ikke bruke Utorrent i det hele tatt. Har helt siden jeg begynte å bruke Utorrent fått "melding" i Utorrent om at porten som brukes ikke har fungert, pga. firewallinnstillinger osv. osv., uten at jeg har hatt problemer med hverken surfing eller nedlasting av filer via Utorrent. Har prøvd å fikse opp i denne feilmeldingen, men guiden på nettsiden til Utorrent synes jeg er ulovlig lang og tung å sette seg inn i. Noen som har tips? Er det noen innstillinger et sted som må forandres for at surfingen ikke skal gå helt i stå? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Eneste som kan fungere er å begrense nedlastingen i µTorrent, nå vet ikke jeg hvilken internettlinge du har, men sett det til ca. 75% av det du kan laste ned. Lenke til kommentar
mohansno Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Eneste som kan fungere er å begrense nedlastingen i µTorrent, nå vet ikke jeg hvilken internettlinge du har, men sett det til ca. 75% av det du kan laste ned. Har prøvd det også. Til ingen nytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå